חדשות בארץ

תכירו את הסופרמרקט בצפון שמוכר רק כחול לבן

לאור חרם שהוטל בימים האחרונים בידי האיחוד האירופי על מוצרים מהתנחלויות ומרמת הגולן, בישראל משיבים מלחמה: חנות בצפון החליטה למכור רק מוצרים כחול לבן – ולהחרים סחורה מאירופה

אא

באיחוד האירופי הוחלט לסמן מוצרים מהתנחלויות ומרמת הגולן - ובחנות בצפון הארץ הוחלט להחרים סחורה מאירופה.

החנות, היא עסק גדול יחסית בצפון, ולדבריו של בעל החנות, הכל החל בזכות אחד העובדים בחנות. אמש ראה אותו בעל החנות כשהוא מוריד סחורה מהמדפים. כששאל אותו לפשר מעשהו, הסביר לו הלה על החרם, ועל כך שהוא חושב שיש להסיר מהמדפים מוצרים המיוצרים ומיובאים מאירופה, והבעלים ביקש ממנו להמשיך בהסרתם. יש לציין כי בעליו של החנות אינו אדם דתי או אחד שחי באזור ההתנחלויות.

(צילום: <a class=חדשות 0404)" src="https://storage.hidabroot.org/OLD_MEDIA/ScreenHunter_08%20Nov.%2012%2012.04.jpg">(צילום: חדשות 0404)

באותו סופר הוחלט גם להוריד מהמדפים טחינה בארכה ומחר יזמינו כמויות של טחינה הר ברכה, יין מחברון ובנוסף ייצאו במבצע הנחות של כ-20% על כל המוצרים מיהודה ושומרון. "אני לא חושש מנזק שייגרם לעסק שלנו כתוצאה מהסרת המוצרים", אמר הבעלים של החנות למקורביו. "אנחנו לא חוששים לפרנסתנו, שיחששו כל אלה שמחרימים אותנו". במקומות שהוסרו המוצרים, הונחו פתקים עליהם נכתב: "החל מ-11.11.2015 כל מוצרינו יהיו כחול לבן".

עד כה, נראה שזכתה לתמיכה נרחבת על ההחלטה מצד הקונים. "גם אנחנו יכולים להחרים. אף אחד  לא עושה לנו טובה אם הוא מוכר סחורה שלנו מישראל גם אם היא מיוצרת בשטחים", אמרו אזרחים."לא יכול להיות שבאירופה יסמנו מוצרים מהשטחים ואנחנו נשב בחיבוק ידיים".

בעליו של הסופר סירב בתוקף להיחשף בשלב הזה. "אני לא מעוניין בחשיפה כי אין לנו שם עניין בהתנפלות. זה לא נעשה לצורכי פרסום, אלא לשם ציונות ומתוך אהבת הארץ". אולם נראה, כי בימים הקרובים ייחשף ככל הנראה בעל כורחו דרך הרשתות החברתיות.

תגיות:קניותחרם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה