חדשות בארץ

אישום: בבית הנשיא הוגש בשר טרף למאות אנשים

בימים אלו מתנהלת תביעה חסרת תקדים, כנגד הקייטרינג "פרי הארץ", אשר בעיצומם של אירועי יום העצמאות בשנת 2012 בבית הנשיא, האכילה מאות אנשים בבשר טרף שנקנה מקצביה באבו גוש

אא

בשר טרף בבית הנשיא: בתביעה שנחשפת היום ב"ישראל היום", מתגלה כי קייטרינג "פרי הארץ", שבית הנשיא שכר את שירותיו בשנת 2012 – האכיל את מאות אורחיו באירועי יום העצמאות בבשר טרף לחלוטין.

המקרה אירע, לאחר שהקייטרינג נשכר לצורך שירותי הסעדה באירועי יום העצמאות ה-64 למדינת ישראל, ובכללם בטקס חיילים מצטיינים שהתקיים במקום באותה העת, בשנת 2012. בבוקרו של הטקס האמור, התברר כי בשר הפרגיות הכשר שנרכש לצורך האכלת האורחים – התקלקל.

בית הנשיא (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)בית הנשיא (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

בתגובה, מיהרה בעלת הקייטרינג, דגנית אבידור מיסטריאל מהרצליה, לבקש מהשף באירוע, שהיה בדרכו לרכוש בשר חדש, שירכוש אותו בקצביה באבו גוש. בתגובה, עשה השף כמצוותה ורכש כ-80 ק"ג של בשר פרגיות מאותה הקצביה, שבבעלות ערבי שהבשר בחנותו נחשב טרף.

את הבשר שנקנה, אף בישלו במטבח בית הנשיא, ובכך הטריפו ואסרו אף את כלי המטבח במקום, ולאחר מכן הגישו אותו לסועדים. מאוחר יותר, כאשר נשאלה בעלת הקייטרינג למקור הבשר, היא ניסתה להסתיר את מעשיה באמצעות תיאום גרסאות וניסיון ליצור מצג שווא.

החקירה בפרשה, נוהלה בידי המחלקה להונאה בכשרות של הרבנות הראשית לישראל ומפלג הונאה במשטרה במחוז ירושלים. לפי כתב האישום, לבעלת הקייטרינג, מיוחסות עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, איסור הונאה בבית אוכל ושיבוש מהלכי משפט.

תגיות:בשר טרףבית הנשיא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה