חדשות בעולם

בהלה בארצות הברית: מי החדיר מחטים לחטיפי שוקולד?

במהלך סוף השבוע האחרון, נמצאו חטיפי שוקולד פופולאריים רבים, שחולקו לילדים בארה"ב, כשהם מכילים בתוכם...מחטים. באחד החטיפים, אף נמצאה סכין גילוח. המשטרה חושדת שמדובר באירוע מכוון שמטרתו לפגוע בילדים

אא

מי מנסה לפגוע בילדים בארצות הברית? במהלך חג נוצרי שהחל בסוף השבוע האחרון, דווח בכלי תקשורת רבים בארצות הברית, על סכנה הקיימת בחטיפי שוקולד פופולאריים, שמכילים בתוכם מחטים וחפצים חדים אחרים.

החטיפים המדוברים, הם חטיפי "טוויקס" ו"סניקרס", ולפי הדיווחים, הורים רבים במדינת פנסילבניה, העלו לרשת החברתית פייסבוק תמונות שלהם, כשהם מכילים מחטים ועצמים חדים ומסוכנים אחרים. הורים נוספים אף סיפרו, כי בעקבות הפרסומים, ניגשו לבדוק את החטיפים – וגילו בהם גם הם, לתדהמתם, מחטים.

חטיפי שוקולד עם מחטים (צילום: מתוך פייסבוק)חטיפי שוקולד עם מחטים (צילום: מתוך פייסבוק)

כתוצאה מכך, ניגשו הורים רבים למשטרה ודיווחו על התופעה, והמשטרה פתחה בחקירה, בחשד שמדובר במעשה שנעשה בכוונה תחילה על מנת לפגוע בילדים.

בתוך כך, אחד הדיווחים החריגים והחמורים שפורסמו, הוא אודות אם במדינת מיניסוטה, שדיווחה למשטרה שמצאה בחטיף ה"סניקרס" שבנה קיבל במהלך החג, לא אחר מאשר סכין גילוח(!).

לפי שעה, לא ברור אם חטיפי השוקולד יצאו את מפעלי היצרן כשהם כבר חדורים בעצמים החדים, או שמא אלה הוחדרו אליהם מאוחר יותר כחלק מתעלול מסוכן, או אפילו "מתיחה" מסוכנת, בהשראת אווירת החג.

תגיות:ארה"בשוקולד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה