חדשות כלכלה

הממשלה אישרה: שכר המינימום יעלה שוב

הבוקר אישרה הממשלה תיקון חדש בחוק שכר המינימום, אשר ייכנס לתוקף בחודש אפריל השנה. לפי החוק, יעלה שוב שכר המינימום בעוד 300 שקלים, ועקב כך יעמוד על 5,300 ₪ במקום 5,000 ₪

הממשלה אישרה: שכר המינימום יעלה שוב
אא

בשורה טובה לשכירים: שכר המינימום יעלה שוב. ההחלטה, שאושרה היום (ראשון) בממשלה, תיכנס לתוקף בחודש אפריל הקרוב, ולפיה צפויים להתווסף עוד 300 ₪ לשכר המינימום, אשר צפוי לעמוד על סכום של כ-5,300 ₪, וזאת החל מדצמבר 2017.

כזכור, אין זו הפעם הראשונה השנה שהתרחשה עליה בשכר המינימום. בחודש אפריל השנה, חלה עליה בשכר המינימום, אשר זינק ל-4,650 ₪, ובמהלך השנה, הוא עוד עתיד לטפס בהדרגה: עד יולי 2016 הוא צפוי לטפס לסך של 4,825 ₪, ובינואר 2017 יטפס ל-5,000 ₪. וכאמור, לפי החוק החדש, תתרחש עליה נוספת, כאשר עד דצמבר 2017 יטפס לסך של 5,300 ₪.

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

שואב שוטף, תכשיט יהלומים, ריהוט ב-₪5,000. הצטרפו להפצת עלוני הידברות וזכו בפרסים. לחצו כאן >> 

כל תוכן חדש של אפרת כהן ישר למייל שלך

כתובת המייל שלך נוספה לרשימת התפוצה

זמני היום

16:47
ט"ו חשון התשפ"ז
בקרוב·שקיעה16:55
  • הנץ החמה05:50
  • סוף זמן ק"ש08:36
  • חצות היום11:23
  • שקיעה16:55
כל זמני היום