חדשות בארץ

תכירו את המצרי שביקר במחנות השמדה ותומך בישראל

בסרטון שרץ ברשת בימים האחרונים, נחשף תושב מצרי, ש"אוהב את מצריים בטירוף", כדבריו, כשהוא נחלץ לטובת הגנה על ישראל. בנוסף, הוא מספר על הביקור במחנות ההשמדה של השואה, ולמה לדעתו לישראל מגיעה מדינה משלה. צפו

אא

למרות גל הטרור והגינויים כלפי ישראל, לאחרונה מוצפת הרשת גם בגלים של גילויי אהבה כלפי ישראל. הגילויים, מגיעים ממקורות שאינן צפויים, לעיתים אף מתושבי ארצות ערב בעצמם. אחד מאותם גילויים, הוא סרטון הרץ ברשת של צעיר תושב מצריים, שלא מפחד לסכן את עצמו כדי לחשוף את האמת כבל עם ועדה, דרך סרטון, ואף מאמרים שפרסם בעיתון ה'ג'רוזלם פוסט'.

"מצרים היא אהובתי, אני אוהב אותה בטירוף...", אומר הצעיר, "אבל אחרי שלושת השבועות האחרונים, של אלימות, דקירות אזרחים בסכינים בכל מקום, במרכולים, ברחובות, באוטובוסים, היכן שתרצו. בירושלים יכולות להתרחש 20 מתקפות ביום, בקלות, ב-20 מקומות שונים. והתקשורת מציגה את זה בדרך שעוררה בי כעס ודחפה אותי עד לנקודה בה הרגשתי שאני צריך לתלות את הדגל הישראלי כעת, ולומר זכותה הבסיסית של ישראל היא לקבל הכרה. הכרה כמדינה או כחברה שסובלת מבעיות וקשיים, ומקלטים וסירנות, ורקטות בדרום. אנשים כיום עומדים מול מתקפות בכל יום. לכן יש להם את הזכות לקבל הכרה בתקשורת בדרך הולמת, ישרה והוגנת...".

בהמשך, הוא מספר על ביקור שערך במחנות המוות של השואה, ועל מאמר שכתב בעקבותיו לעיתון ה"ג'רוזלם פוסט", וכן על מחקר שהוא עורך בימים אלה בתחום.

"...זה לא אנושי, זה עיוות מרושע", התבטא פעיל השלום כנגד הטרור. הוא סיים את דבריו במילים סמליות בשלוש שפות שונות, כשאמר: "זה לא הוגן. לישראל יש זכות לקבל הכרה בתקשורת. תודה רבה – סאלם עלייכום – ת'אנק יו ורי מאצ'".

 

תגיות:מצריםהשואהישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה