חדשות יהדות

ברוך דיין האמת: הרב ניסים הירשנזון ז"ל

לאחר מאבק ממושך במחלה קשה, הלך היום לעולמו הרב ניסים הירשנזון, בעלה של עוזרת הרבנית ימימה מזרחי בשנים האחרונות, אסנת. הרבנית מזרחי, קוראת לכל מי שיכול - להגיע ולחלוק כבוד אחרון לנפטר, בהלוויה שתתקיים היום בירושלים

אא

אסנת הירשנזון היא המזכירה והעוזרת של הרבנית ימימה מזרחי כבר לא מעט שנים. במסגר עבודתה, הירשנזון היא גם זו שעונה לטלפונים עבורה, מתאמת לה שיעורים והרצאות ברחבי הארץ והעולם ומלווה אותה לכל מקום כזה בדאגה אין קץ. מה שלא הרבה אנשים ידעו עד כה, הוא שבד בבד עם מסירותה לעבודתה, אסנת עברה תקופה קשה מאוד בחייה האישיים, כאשר נתבשרה כי בעלה חולה מאוד. והיום, לאחר מאבק ממושך במחלתו – נפטר הרב ניסים הירשנזון.

בהודעה שפורסמה היום ברשת החברתית פייסבוק, בידי יקרת פרידמן, מי שמשמשת כבר שנים רבות כעורכת ויד ימינה של הרבנית ימימה מזרחי, נכתב: 

"בדרך כלל אני מזמינה אתכן לשיעור. היום אני קוראת לכן להלוויה. משונים החיים האלהאני משתפת אתכן, כי אתן חלק מאתנוהבוקר נפטר רבי ניסים הירשנזון, בעלה של אוסקה שלנואולי יצא לכן לראות אותה באחד משיעורי הרבנית ימימה. אוסקה (אסנת) היא השמשית של הרבנית כבר שנים. בשיעורים ובנסיעות ובמה-לא, היא איתה. שומרת על כוחותיה של הרבנית. מוודאת שהיא אכלה, שתתה, הגיעה וחזרה. כנראה לא ידעתן שכבר שנים ארוכות, בבית מחכה לה איש חולה. מאד. האישה הזו נדרשה לתקיפות ולתעצומות נפש שקשה לתאר. היא נהייתה לביאהוהיא נהייתה לשיעור. כל כך הרבה מהתובנות של הרבנית ימימה על החיים, על משברים, על זוגיות, על בריאות, על ניסים, הם בהשראתה.

ההלוויה תצא היום (חמישי) בשעה 14:00 מבית הלוויות שמגר בירושלים. מי שיכולה, שתגיע - זכות גדולה תהיה לכל מי שרוצה לבוא ולחלוק לו כבוד אחרון. ומחה השם דמעה מעל כל פנים".

יהי זכרו ברוך.

תגיות:הרבנית ימימה מזרחי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה