לאישה

צפו: כיצד זכתה העקרה לילדים, אחרי שנים של ציפייה?

מירי גבאי, חיה עשר שנים תמימות כעקרה, שתחזיות הרופאים בקשר אליה היו שחורות משחור. אבל אז היא פגשה את הרב שלמה זלמן אויערבך זצ"ל, שהבטיח לה: "אם את תעשי בשביל אנשים מה שאת לא חייבת – אלוקים יעשה איתך מה שהוא לא חייב לך". היום היא אם מאושרת לשלושה ילדים

אא

"אנחנו לא נתנו לעקרות לפגום בזוגיות", משחזרת גבאי את שנות הציפיה הארוכות. "אהבנו, כיבדנו ו...חיכינו. בלילה גשום וסוער, בעלי הלך לישון, אני נשארתי ככה, אמרתי: 'עד מתי אני אשאר ככה, אלוקים? עם זוגיות יפה, חבל שאין ילדים בבית כזה... לקחתי מונית מתחת לבית, עם שלושה קלסרים, עם כל הניירת הרפואית שהיתה לי, של כל העשר שנים האלה, ואמרתי לנהג מונית 'תעצור לי ליד הבית של הרב הכי גדול שאתה מכיר'. אומר לי: 'הרב הכי גדול - בן מאה שנה כמעט, בטח הלך לישון. אני מסיע אליו אנשים מכל הגלובוס, משדה התעופה – באים אליו. אמרתי לו 'אוקיי'.

"הוא עוצר לי ליד הבית של הרב שלמה זלמן אויערבך (זצ"ל –א.כ), זכותו תגן על כולנו. נגד כל הסיכויים, הרב פותח לי את הדלת ואומר לי: 'גברת, איך אני יכול לעזור לך?', אני ממש מצטמררת כשאני מספרת לכן את זה, אני חוזרת 'רוורס' למעלה מעשרים שנה. ואני מתחילה לבכות ואומרת לו: 'כבוד הרב יש לי בית יפה ובעל מקסים, ומשוב מכל הכיוונים, אבל אין לי ילדים עשר שנים(!)... והתחזיות של הרופאים שחורות משחור.

 
"הרב אומר לי: 'גברת, כואב לי שכואב לך. אני מצטער יחד איתך. אבל אלוקים לא חייב לתת לך ילדים', לא ציפיתי לתשובה כזאת. ואז הרב אומר לי: 'הקב"ה לא חייב לאף אחד שום דבר. לא חייב לתת לך בריאות, לא חייב לתת לך חיים, לא חייב לתת לך ילדים, לא חייב לתת לך פרנסה. הוא לא חייב'. אמרתי תודה רבה, אני באה ללכת הביתה, והרב קורא לי, בואי, בחרדת קודש אני אומרת לרב: 'מה?', הרב אומר לי: 'ה' לא חייב. אבל אם את תעשי בשביל אנשים מה שאת לא חייבת – אלוקים יעשה איתך מה שהוא לא חייב לך. אהבתן את זה? תזכרו את זה...".

תאמינו או לא, אבל היום מירי גבאי נשואה באושר למעלה מ-30 שנה(!), כשהיא אם ללא פחות משלושה ילדים, ומקדישה את כל עתותיה לחסד למען עם ישראל. בין היתר, גבאי מכתתת את רגליה ומגיעה למחלקות טיפולי פוריות, כדי לחזק שם את הנשים עם הסיפור שלה, ומחלקת להן מתנות וסבונים, והעיקר – לשמח אותן. או כמו שכתוב: "אם אתה משמח את שלי – אני משמח את שלך".

תגיות:נשיםילדיםעקרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה