חדשות בעולם

דרשן מוסלמי לפלסטינים: "אללה לא יסלח לכם על ההסתה"

בדרשה מפתיעה שמסר לאחרונה עומר אבו טלחה, שייח סלפי מירדן, הטיח השייח דברים קשים בשומעיו וטען כי ההסתה האנטי ישראלית והפגיעה ביהודים הם דברים ש"אין בהם כל תועלת למוסלמים", ואף כינה אותם כ"רעיונות ברברים מטופשים". בהמשך הזהיר את מאמיניו, כי אללה לא יסלח להם על מעשיהם

אא

יותר ויותר מוסלמים יוצאים בגלוי כנגד מעשי הרצח והטרור האנטי יהודיים: והפעם, במסגד בעיר עאמן שבירדן, נמסרה בשבוע שעבר דרשה מפתיעה מטעם השייח עומר אבו טלחה. בדרשה שנשא, הזהיר השייח את מאמיניו כי אללה לא יסלח להם על ההסתה שהם מקיימים, בפרט כלפי בני הנוער, וכי מדובר ברעיונות ברבריים שאין בהם כל תועלת למוסלמים ושאף מוחמד לא ציווה אותם בקוראן.

עומר אבו טלחה, שייח סלפי מירדןעומר אבו טלחה, שייח סלפי מירדן

בדברים שנשא, פנה לפלסטינים ואמר: "אנשי הפלגים הפלסטינים השונים, די לכם להחדיר רעיונות לראשיהם של הצעירים בפלסטין ובמקומות אחרים. אללה לא יסלח לכם על זאת, גם אם אתם נאמנים כנים לאללה, אם לא תקיימו את דבריו כראוי. מדוע אתם מחדירים לראשים של בני הנוער את הרעיונות הברברים המטופשים הללו, שאין בהם כל תועלת למוסלמים? האם מוחמד ייסד אגודה סודית לדקירת יהודים? האם הוא ייסד קבוצות ופלגים על מנת לזרוע פילוג באומה?".

בזאת, מצטרפים דבריו למוסלמים רבים ברחבי העולם שיוצאים נגד הטרור כלפי יהודים. בהם גם המדענית המצרית נוהא חשאד, שחקרה את הקוראן והגברת שרה זועבי, שהצהירה כי היא ערביה מוסלמית התומכת בזכותו של עם ישראל לרשת את ארץ ישראל.

תגיות:ירדןמוסלמים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה