חדשות בארץ

בערב זורק בקבוקי תבערה, בבוקר מתקן ניידות משטרה

צעיר בן מיעוטים בן 18 מיפו, נעצר יחד עם שני בני משפחה נוספים, בחשד שהיו מעורבים במעשה טרור, שכלל זריקת בקבוקי תבערה על ניידת בעיר. בדיקה ראשונית העלתה כי החשוד עובד לפרנסתו במוסך, אשר מתקן בשעות היום גם ניידות משטרה. מהמשטרה נמסר כי הם "רואים במעשה פיגוע טרור"

אא

בימים האחרונים, נעצר על ידי משטרת מרחב יפתח והשב"כ, צעיר בן מיעוטים כבן 18, תושב יפו, יחד עם שני בני משפחתו, בני 15 ו-16, זאת בחשד שהשליכו לאחרונה שלושה בקבוקי תבערה לעבר ניידת משטרה ושוטרים, בכיכר השעון בעיר. אחד העצורים, הינו עובד במוסך בעיר, המשמש בין היתר לטיפול בניידות משטרה.

מהחקירה עולה, כי השלושה החליטו לפני כשבועיים לבצע פיגוע נגד כוחות המשטרה. הם ארבו לניידת שחנתה באזור הגן ציבורי, בסמוך לכיכר השעון, שם, חמושים בשלושה בקבוקי תבערה, חיכו לשוטרים שיתקרבו. משזיהו את השוטרים – זרקו את הבקבוקים לעברם. בחסדי ה', לא נגרם נזק לאף אחד מהשוטרים - אולם הניידת ניזוקה. בהמשך זיהו השוטרים את החשוד, שהיה באזור, לאחר שריח של דלק נדף מבגדיו. בחקירתו הודה במיוחס לו ואף מסר את שמות קרובי משפחתו שהיו שותפים עימו למעשה.

שלושת החשודים הובאו הבוקר בפני בית משפט השלום לנוער, ובית משפט השלום בתל אביב, שם הגישו כנגדם הצהרת תובע מטעם השב"כ ומשטרת ישראל. כמו כן, נמסר מהפרקליטות כי בכוונתם להגיש בקרוב כתבי אישום כנגד השלושה, על השלכת בקבוקי תבערה והשתייכות לארגון טרור.

מהמשטרה נמסר כי "אנחנו רואים בחומרה את האירוע, שבו ערבים ישראלים מיפו החליטו לבצע פיגוע טרור נגד כוחות המשטרה בעיר".

תגיות:מחבליםבקבוק תבערה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה