בדיקות הריון

נס רפואי: התינוקת שנולדה עם חור בבטנה - שרדה

"הרופאים היו בטוחים שהיא לא תשרוד, והציעו לי לבצע הפלה", משחזרת זואי, ולבסוף מודה: "היום כשהכל כבר מאחורינו, אני שמחה שלא ויתרתי עליה. היא האושר הכי גדול בחיי, ואני לא מבינה איך התלבטתי על כך מלכתחילה"

אא

עוד במהלך הריונה גילתה זואי בת ה-30 מגלזגו שבסקוטלנד, כי העובר אותו היא נושאת ברחמה - סובל מתופעה בשם gastroschisis, או אם תרצו, חור בדופן הבטן. "הרופאים היו בטוחים שהיא לא תשרוד, והציעו לי לבצע הפלה", משחזרת זואי את הסבל שהיה מנת חלקה, כשהתלבטה בסוגיה המורכבת. "מצד אחד ידעתי שאין סיכוי שאני מבצעת הפלה. מצד שני, לא רציתי להביא לעולם ילד שיסבול".

זואי המתוקה בבית החולים. לא נתנו לה הרבה סיכויזואי המתוקה בבית החולים. לא נתנו לה הרבה סיכוי

את השבוע הראשון בחייה נאלצה התינוקת הקטנה לעבור בבית החולים כשהיא עטופה בקפידה בניילון נצמד מיוחד, שנועד להדק את מעיה לגופה. לאחר מכן, במשך שעות ארוכות, עברה  בשלום את הניתוח המסובך שממנו, כך האמינו הרופאים, לא תצליח לצאת בחיים. "היום כשהכל כבר מאחורינו, אני שמחה שלא ויתרתי עליה. היא האושר הכי גדול בחיי, ואני לא מבינה איך התלבטתי על כך מלכתחילה", היא אומרת. 

מחלקת אמ"א למניעת הפלות של הידברות הצילה תינוקות יהודים רבים מאובדן, ומסייעת לנשים בהריון להתגבר על קשיים ולהציל את חיי ילדיהן. רצוי להירתם ולתרום למשימתם היקרה. לפרטים ולסיוע: 073-2221333

מחלקת אמ"א באתר הידברות - סיוע לנשים בהריון, לחצו כאן.

תגיות:הפלותהפלהמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה