חדשות בארץ

רחמנים בני רחמנים: הציל ערבי מלינץ'

בסוף השבוע שעבר, מצא את עצמו מימון חימי, יחד עם בנו, כשהם מגנים בגופם על ערבי חף מפשע, שנקלע להמון יהודי זועם, שביקש לכלות בו את זעמו ולערוך בו לינץ'. "באתי בכוונה לחסל מחבל, אבל שיניתי את דעתי. שמח שהגנתי על היהודים מלהרוג אותו", הוא אומר

אא

בסוף השבוע האחרון, עברו לתומם מימון חימי, יחד עם בנו, בכיכר העצמאות בעיר נתניה. לאחר מספר דקות, שמעו השניים צעקות מפי עוברי אורח, שקראו: "תעצרו את המחבל". חימי ובנו, שהינו חייל, ששמעו את הצעקות - לא היססו ודלקו אחרי החשוד, אותו חשבו כ'מחבל', במטרה לנטרל אותו.

אולם מהר מאוד התברר לשניים כי האמור, שרץ עם ידיים למעלה ולא נשא כל נשק - אינו מחבל, אלא רק עובר אורח ערבי. "שמעתי אותם צועקים 'תעצרו אותו'", שחזר חימי לערוץ 10. "הבן שלי הוא חייל, אז קמנו מיד... כעבור זמן קצר הבחור הגיע אלינו, וראינו שהוא לא החזיק שום סכין או נשק אחר. הפנים שלו התמלאו בדם". מיד הבינו השניים שמדובר באדם חף מפשע, והחליטו להגן עליו בגופם עד שתגיע המשטרה. בכך, הם הצילו למעשה את חייו.

"הגנתי על היהודים, ולא עליו", מסביר חימי. "הגנתי עליהם מעצמם כדי שלא יהרגו אותו ויסיימו בכלא. אני מצדי קמתי כדי להרוג מחבל, אבל כשראיתי שזה לא המקרה שיניתי את דעתי. הגנתי עליו עד שהמשטרה הגיעה ואני שמח שכך עשיתי".

מימון חימימימון חימי

תגיות:ערביםלינץ'

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה