חדשות בארץ

שנה אחרי: בת נולדה להוריה של חיה זיסל הי"ד

תינוקת נולדה לבני הזוג בראון שבתם חיה זיסל בת השלושה חודשים נרצחה בפיגוע דריסה לפני עשרה חודשים. ההורים: מודים לקדוש ברוך הוא

חיה זיסל בראון הי"ד שנרצחה בפיגוע הדריסה (צילום: באדיבות המשפחה)חיה זיסל בראון הי"ד שנרצחה בפיגוע הדריסה (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

הוריה של התינוקת חיה זיסל בראון הי"ד שנרצחה בפיגוע הדריסה לפני כשנה בתחנת הרכבת הקלה בשכונת הגבעה הצרפתית בירושלים זכו אתמול (א) לחבוק בת חדשה שנולדה להם למזל טוב בבית החולים ביקור חולים בירושלים.

כזכור, בחודש חשוון האחרון עלה מחבל עם רכבו על המדרכה בתחנת הרכבת הקלה, ופתח בדהירה אל תוך הקהל שירד באותה עת מהרכבת. בפיגוע נהרגה התינוקת חיה זיסל בראון והגיורת קארן ימימה מוסקרה, הי"ד.

בהלוויתה של חיה זיסל הי"ד, הספיד האבא בבכי ואמר כי כשמה כן הייתה, קראו לה זיסל, והיא הייתה 'זיס' (מתוק), תמיד הייתה מחייכת. הוא קיבל עליו את הדין באומרו כי כמו שילד קטן לא שואל שאלות, כך אנו ילדים קטנים של הקדוש ברוך הוא, בנים אתם לה' אלוקיכם. במהלך הספדו סיפר על הביקור שלהם בכותל ואמר כי התפילה האחרונה שלו שם הייתה תפילת השל"ה שיזכה לגדל אותה כראוי, אך הקב"ה רצה אחרת. השם נתן והשם לקח. יהי דו מבורך.

אתמול, קצת פחות משנה לאחר הפיגוע, חובקים בני הזוג בת נוספת. "אנחנו מודים לקדוש ברוך הוא על הכל", אמרו ההורים הנרגשים.

תגיות:חיה זיסלפיגוע דריסהירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה