חדשות בארץ

אוריה הלך לתפילת קבלת שבת - וחזר עם כדור ברגל

אוריה לוי נפגע מרסיסי קליע בשכונת פסגת זאב בירושלים. ההורים: "דבר שבשגרה כאן בשכונה"

אא

אוריה לוי בן החמש הלך לתפילת קבלת שבת בבית הכנסת, ובעת שישב על ספסל עם אחותו בת העשר נפגע מקליע שחדר לרגלו. "ילד הולך לקבלת שבת וחוזר עם כדור ברגל. זה יכול היה להיגמר הרבה יותר גרוע", אמר האב.

שכונת 'פסגת זאב' הירושלמית סובלת זה חודשים ארוכים מירי תועה ואף מכוון מהשכונות הפלסטיניות הסמוכות לה, ובהן מחנה הפליטים שועפט, ענאתא וחיזמה. "מרוב שיש יריות, אתה לא יודע אם זה מואזין, או חתונה או ירי לעברנו. זו המציאות פה, אין לנו רגישות ליריות עד שקורים כאלה דברים", אמר האב בריאיון לוואלה, והוסיף: "זה לא הסיפור של הילד שלנו, אלא מה שקורה כאן בשכונה. לפני שנה נכנס לשכנים שלנו קליע למרפסת, וגם זה עבר לסדר היום".

פסגת זאב (צילום: Mohamar Awad / פלאש 90)פסגת זאב (צילום: Mohamar Awad / פלאש 90)

עם הפגיעה, לא הבינו הילדים ההמומים לא הבינו ממה קיבל אוריה את המכה. רק כשהגיעו הביתה גילתה אמם את חור הירי במכנסיו של הילד. "פתאום הוא הרגיש כאב ברגל ונפל", סיפרה האם. בבדיקת CT נראה הקליע, שהוצא בניתוח. בחסדי שמים נפצע אוריה באורח קל בלבד. הפציעה הייתה עשויה להיות חמורה הרבה יותר.

האם סיפרה כי אוריה משתקם מהפציעה, אך עדיין מפוחד. "הוא מדבר כל היום על פצצות ויריות ואומר 'אימא, תישני איתי, אולי תהיה עוד פצצה'. הוא ממש נכנס לפחד", סיפרה. "פסגת זאב זו לא התנחלות. אתה לא אמור לפחד כאן, וזה לא ייתכן. הרי גם היום נמשכות היריות, וגם מחר יהיו יריות".

במשטרה עדיין מנסים לקבוע אם הירי היה מכוון, או שמדובר בירי תועה. 

תגיות:ירושליםפסגת זאבירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה