חדשות בעולם

סוף לתעלומה: זוהו שברי המטוס המלזי

אמש (ד') הודיע ראש ממשלת מלזיה כי השברים שאותרו באי באוקיינוס ההודי שייכים לטיסת MH370

אא

נפתרה תעלומת המטוס המלזי: "חמש מאות וחמישה עשר יום לאחר שהמטוס נעלם, אני מודיע בלב כבד שצוות מומחים בינלאומי אישר באופן חד-משמעי כי שברי המטוס שנמצאו באי ראוניון הם אכן של טיסת MH370 – ", אמר אמש ראש ממשלת מלזיה. בכך נפתרה תעלומת היעלמותו של המטוס המלזי על 239 נוסעיו ואנשי צוותו.

את ההודעה הדרמטית מסר ראש הממשלה המלזי במסיבת עיתונאים מיוחדת, בהשתתפות נציגי חברת התעופה המלזית ועיתונאים מכל העולם. "יש בידינו ראיות פיזיות שהטיסה הגיעה לסופה בחלקו הדרומי של האוקיינוס ההודי", אמר ראש הממשלה. "זה אזור מסוכן, ובשם מלזיה אני רוצה להודות לעשרים ושישה המדינות והארגונים שהשתתפו בחיפושים".

ראש הממשלה הוסיף כי "עוד לא ידוע לנו מדוע המטוס סטה ממסלולו. הממשלה התחייבה לעשות ככל שביכולתה כדי לחשוף את האמת על מה שקרה ועל היעלמות המטוס". בהמשך, פנה ראש הממשלה למשפחות שאיבדו את יקיריהן באסון. "תנחומינו למשפחות הם ללא מילים אך גם בהודעה המצערת הזו יהיה כדי להעניק ודאות ל-239 משפחות ההרוגים שמצאו את מותם בהתרסקות".

טיסת MH370 של חברת התעופה המלזית נעלמה במרץ 2014, כשעשתה את דרכה מקואלה למפור לבייג'ין, כשעל סיפונה 239 נוסעים ואנשי צוות. פריצת הדרך בחקירת נסיבות היעלמותו של המטוס התרחשה בסוף החודש שעבר, עם מציאת דלת של מטוס נוסעים שנפלטה מהים אל חופי האי ראוניון, סמוך לאזור שבו נמצאה חלק הכנף, שלדעת החוקרים שייכת למטוס מדגם בואינג 777 הזהה לזה ששימש את טיסה MH370.

תגיות:מטוסמלזימלזיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה