חדשות בארץ

רק בבריאות: נפתח מכון ה-MRI בביה"ח פוריה

מכון ה-MRI החדש והמשוכלל של המרכז הרפואי פוריה ייפתח ביום ראשון הקרוב

אא

ביום ראשון הקרוב ייפתח לפעילות ה-MRI החדש והמשוכלל של המרכז הרפואי פדה פוריה. פתיחת המכון התעכבה בשל המתנה לאישורים נדרשים מכיבוי אש. עם קבלת האישור הנדרש, השבוע, הורה ד"ר ארז רון, מנהל המרכז הרפואי, על פתיחת המכון לפעילות.

הבוקר (ד') אמר ד"ר רון "אני שמח לבשר על פתיחת מכון ה-MRI במרכז הרפואי פדה פוריה ומזמין את הציבור להגיע לכאן לבדיקות. המכשיר החדש והמשוכלל מסוגו יאפשר ביצוע בדיקות מהמתקדמות בעולם. המכשיר יהיה בזמינות לתושבי האזור כולו, מה שיקל משמעותית הן מבחינת זמינות וקיצור תורים וכמובן יחסוך את הצורך בנסיעה למקומות מרוחקים".

מרכז רפואי פוריהמרכז רפואי פוריה

ד"ר מיכאל ז'רדב, מנהל יחידת ה- MRI הסביר כי יתרונו הטכנולוגי של המכשיר מאפשר לבצע בדיקות במינימום ניוד של הנבדק. "המכשיר משמש לבדיקת דימות לא פולשנית המתבצעת בשילוב של גלי רדיו ושדה מגנטי חזק. היתרון הבולט על בדיקות אחרות הוא שהנבדקים אינם חשופים לקרינה מייננת. בדיקת MRI מאפשרת רזולוציה טובה יותר של הרקמות, ישנם מקרים שהבדיקה אף מחליפה בדיקה פולשנית". ד"ר ז'רדב הוסיף וציין כי למכשיר פתח רחב והשכיבה בתוכו נוחה, מה שמסייע בהפחתת החשש של נבדקים.

עלות הפרויקט, כולל הבינוי שנדרש לקליטת המכשיר, כ-15 מיליון ₪. מתוכם 6 מליון ₪ עלות המכשיר. הפרויקט מומן בסיוע ד"ר מרים ושלדון אדלסון, משרד הבריאות וגופים נוספים.

תגיות:בריאותבית החולים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה