חדשות בעולם

לא ייאמן: תאומות שהופרדו בילדותן מצאו זו את זו מחדש בזכות יוטיוב

הסיפור הלא ייאמן של אנאיס וסמנתה: כשקיבלה בורדייה לינק לסרטון ביוטיוב היא לא תיארה לעצמה שחייה ישתנו מקצה לקצה

אא

אנאיס בורדייה וסמנתה פוטרמן לא נפגשו במשך עשרים וחמש שנים. למעשה עד לא מזמן, הן לא ידעו זו מקיומה של זו. שתיהן אומצו בעודן תינוקות, הן בנות אותו הגיל ודומות זו לזו, שתיהן שונאות גזר מבושל ואוהבות את אותו הלק וגם כמובן- שתיהן תאומות שהופרדו בלידתן.

הכל התחיל כשאנאיס בורדייה קיבלה קישור לסרטון יוטיוב. הסרטון נשלח עם הכיתוב "את חייבת לראות את זה, אם זאת לא את, אז השחקנית ממש דומה לך!".

בורדייה, שגדלה בצרפת ולמדה באנגליה, מעולם לא הצטלמה לסרט ואף מעולם לא הצטלמה במקומות הללו- לכן מה רבה היתה תדהמתה כשמולה הופיעה שחקנית צעירה שנראית כפילה שלה. בירור קצר ברשת גילה שלכפילה המסתורית קוראים סמנתה פוטרמן, והיא שחקנית צעירה מארצות הברית.

ארה"ב: צרפת: אנאיס וסמנתה מתארחות אצל הוריה של סמנתה צילום: Twinsters ארה"ב: צרפת: אנאיס וסמנתה מתארחות אצל הוריה של סמנתה צילום: Twinsters

לאחר היסוסים, אזרה בורדייה אומץ ופנתה לפוטרמן בהודעה פרטית בפייסבוק. הצעירה האמריקאית הייתה המומה בדיוק כמוה, ולמרות שהשתיים גרות בקצוות המנוגדים של האוקיינוס האטלנטי, הן החליטו להיפגש. פגישה שהובילה לכך ששתי הכפילות הזרות עברו בדיקת DNA משותפת, שתנסה לבדוק מה טיב הדימיון המפליא ביניהן.

תוצאות הבדיקה לא איחרו לבוא: אנאיס וסמנתה הן תאומות שהופרדו בלידתן.

לאחר תחקיר עם הוריהן של השתיים, הסתבר שהן נולדו ב-19 לנובמבר בשנת 1987 בסיאול, בירת דרום קוריאה. סמנתה אומצה על ידי הורים אמריקאים, אנאיס אומצה על ידי הורים צרפתיים- כשהאחת אינה מודעת לקיומה של השנייה.

האחיות ניסו לאתר את אימן הביולוגית, אך לשווא- היא לא הותירה אחריה אף מידע. "זו הרגשה מדהימה לגלות שאתה לא לבד בעולם הזה, להרגיש שאת מוגנת" סיפרה אנאיס. השתיים כתבו על המקרה ספר ואף צילמו סרט תיעודי שליווה אותן לאורך כל התהליך המרגש.

תגיות:תאומיםיוטיוב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה