חדשות בארץ

בירושלים זועמים: "לאן נעלם חסיד ההידברות"?

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, מתנהל כגנב בלילה. מועצת העירייה אישרה אתמול את הקמת הספורטק, שעה שלא כל חברי המועצה שהו בארץ

אא

מועצת עיריית ירושלים אישרה אתמול (ג') את הקמתו של ספורטק, שעשוי לגרום לחילול שם שמים וחילולי שבתות המוניים, סמוך מאוד לשכונות החרדיות רמות, רמות שלמה, גבעת שאול ורוממה.

לטענת הנציגים החרדים, ברקת ניצל את ההזדמנות שמספר חברי מועצה לא שוהים בארץ והעביר את אישור התקציב.

במהלך הדיון אמר סגן ראש העיר יוסי דייטש: "אני מצפה מימך להיות בוגר, ולא להעביר החלטה שכזו של 75 מיליון שקלים כגנב בלילה. שב איתנו ואני בטוח שנגיע לסיכומים".  

ניר ברקת (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)ניר ברקת (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

גם אליעזר רוכברגר, חבר מועצת העיר, תקף את ברקת. "סיכמת איתי שאתה מחכה לוועדה המחוזית, והנה אתה עושה ההיפך. יש 12 אלף תושבים שחתמו על התנגדות לספורטק, הם מייצגים כמאה אלף איש. אתה עצמך אמרת לי שהופתעת מהרבה דברים בתוכנית הזו. אתה אמרת שתקים את הוועדה, וחיכית לסיטואציה שחברי מועצה בחו"ל, ואני מודיע לך ככה לא נוהגים עם תושבים, ככה לא נוהגים עם מנהלים קהילתיים, לא כך מנהלים התנגדויות. חכה לסיום התהליך ואז תביא את זה. אני רק רוצה לשאול, לאן נעלם חסיד ההידברות?" 

גם חבר המועצה קלרמן תמה על החלטתו של ראש העיר להביא היום לסדר היום. "אני לא מבין מה בוער לך להביא את זה היום", אמר קלרמן וברקת קפץ ואמר: "אתה יודע בדיוק מה בוער לי". 

ברקת שהיה עקשן אמר לאחר דבריהם של חברי המועצה החרדים: "ביקשו ממני כמה אנשים לדחות את ראדין והספורטק. אני הגעתי למסקנה שהדבר הנכון שאין הצדקה לדחות לא את ראדין ולא את הספורטק. עם המון כבוד והערכה יש שקיפות מוחלטת ויש סופיות לדיונים. הכי קל לדחות החלטות, אך אני מפציר בכם תעזרו לנו לעזור לעיר ירושלים לא לעצור. יש צרכים מגוונים ודו קיום מחייב אותנו".

בתום דבריו העלה ברקת את הנושא לדיון וההצעה עברה ברוב של 12 תומכים מול שבעה מתנגדים, והשבת זועקת את עלבונהּ.

תגיות:ירושליםניר ברקת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה