חדשות בארץ

"אילו הייתי שם הייתי קם וצועק 'בוז' למרות שעודד חבר שלי"

בראיון לגלי צה"ל תוקף איש התקשורת ירון לונדון את נאומו של השחקן עודד קוטלר: "הבחיל אותי הקונצנזוס המוחלט באולם"

אא

הנאום של השחקן עודד קוטלר, שכינה אתמול (א) את מצביעי מפלגת הליכוד "בהמות" ממשיך לעורר תגובות חריפות: איש התקשורת והפזמונאי ירון לונדון תקף הבוקר (ב) בראיון לגלי צה"ל את דבריו של קוטלר.

לונדון ציין כי קוטלר חטא ב"חטא ההכללה והתיוג של קבוצת אנשים". לונדון הוסיף כי לא היה באולם, אולם, "הבחיל אותי הקונצנזוס המוחלט באולם, שאף אחד לא קם ואמר 'עודד טעית'. אילו הייתי שם הייתי קם וצועק 'בוז', אף על פי שעודד חבר שלי".

לדברי לונדון, לא מדובר בפליטת פה נסלחת, "אני הבחנתי בזה שהטקסט היה כתוב ועודד הוא אחד שמבין מהי משמעותה של מילה. קשה לי להאמין שהוא לא שם לב לפליטת המקלדת".

בהמשך הדברים ציין לונדון, כי מי שרוצה לשכנע בכך שהחלטותיהן של רגב ושקד שגויות, לא יכול להתנשא על מי שתומכים בהחלטות הללו. הוא הוסיף כי הבעיה איננה רק בסגנון ובכך שמדובר בדרך מאבק לא יעילה, הבעיה העיקרית היא היחס המהותי לחלקים אחרים בחברה הישראלית".

כזכור, השחקן עודד קוטלר השווה את מצביעי הימין ל"עדר בהמות מלחכות קש וגבב". לאחר שספג ביקורות מימין ומשמאל וחברי כנסת רבים הביעו שאט נפש מדבריו, התנצל וחזר בו, באמרו: "זה נאמר בלהט הנסיבות, פרקתי את כעסי על המילים".

תגיות:ירון לונדוןליכוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה