חדשות יהדות

יובל המבולבל: "היה חסר לי משהו - ולא ידעתי מה"

"משהו בתוכי יודע שזו האמת", אומר יובל שם טוב, "בעבר הייתי מגיע לקניון ומשתולל. לפעמים קונה שטויות בעשרת אלפים שקל. היה חסר לי משהו - ולא ידעתי מה. הייתי יוצא בלילות לחצר ומדבר לאלוקים, מבקש ממנו שיעזור לי"

אא

"משהו בתוכי יודע שזו האמת", סיפר יובל שם טוב בראיון שפורסם לאחרונה ב"ידיעות אחרונות". "יש ביהדות שלנו כל כך הרבה דברים יפים. אני לא שמעתי שום דבר גזעני. כל התורה כולה אומרת 'ואהבת לרעך כמוך', שפירושו לאהוב את האחר כמו שאני אוהב את עצמי".

בהמשך הריאיון מספר שם טוב על התחזקותו: "זה עושה לי טוב. הופעות בשבת – הפסקתי לקבוע כבר מלפני חודשיים. ביום שהחלטתי על כך, קיבלתי ארבעה צ'קים שחיכיתי להם כבר חודשים".

בנוגע להשפעתה של היהדות על המשפחה, הוא ממשיך ומספר: "אשתי מאוד מאוד רוחנית. בזכות היהדות הפכתי לבעל טוב יותר ואבא טוב יותר, ואשתי מעודדת את זה. הילדים רואים אותי מניח תפילין ושואלים. אני כמובן מסביר".

לדבריו של יובל, היהדות תהיה נוכחת יותר בהופעותיו, והמסר יהיה חינוכי יותר: "בנות שמשתתפות בסרטים תהיינה בלבוש צנוע. היהדות תצוץ החוצה בסרטים, כי כל השירים והסרטים לקוחים מדברים שעוברים עלי בחיים. אפשר יהיה לראות אותי בDVD- מתסכל לשמים ואומר 'תודה'. מהיום אנסה שיהיה משהו חינוכי עם מסר ועומק. פעם הייתי מצחיק ילדים, היום אפשר להגיד שאני גם מחנך ילדים באופן מסוים, שיש לי אחריות מסוימת לתת דוגמה לילדים במי שאני".

שם טוב לומד תורה לפחות פעם בשבוע, לפעמים פעמיים. החברים לספסל הלימודים: ברי סחרוף, מיכה שטרית, טל שגב, עדן הראל, עודד מנשה וקולגות מהתחום.

מה היה חסר לו קודם, וכיצד הכיר את היהדות? התשובה ברורה. "היה לי משהו שחסר. היה לי ריק. הייתי מגיע לקניון ומשתולל. לפעמים קונה שטויות בעשרת אלפים שקל. בגלל הריק חייתי חיים מאוד פזרניים. היה חסר לי משהו - ולא ידעתי מה. הייתי יוצא בלילות לחצר ומדבר לאלוקים, מבקש ממנו שיעזור לי. אמרתי לפסיכולוגית שי שאני בדיכאון והיא הכירה לי את דודי, דתי, חב"דניק. התחיל לעבוד אצלי - לקחת חשבוניות, מפה לשם, לעזור להתלבש, לנהוג, הכל. בחודש הראשון לא דיברנו, ירד ממני עומס, ואז היה לי מקום לדברים אחרים. דודי מבין מאוד ביהדות, אז הייתי שואל אותו שאלות, ונפתחתי לדבר הזה"?

דרכו הכרתי את היהדות".

 

תגיות:יובל המבולבלהתקרבות ליהדותאמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה