כשרות

זהירות לקראת שבועות: גבינות ללא כשרות

עדכון הכשרות החדש של הרבנות הראשית מציג בין השאר התייחסות לנושא הגבינות, בפרט לקראת שבועות

אא

אגף הכשרות והיחידה המרכזית לאכיפת חוק איסור הונאה בכשרות, הוציאו לאחרונה עדכון כשרות חדש, עם התייחסות נרחבת לתחום הגבינות, לקראת חג השבועות הבא עלינו לטובה.

שימו לב לגבינות הבאות, שלא קיבלו את אישור הרבנות, כמתחייב בחוק:

גבינת בורסאן עם שום ועשבי תיבול, גבינת בורסאן עם פלפל – המיוצרות ע"י "בורסאן" צרפת ומיובאות ע"י א. סיימן סחר בע"מ, מוצגות ככשר חלבי בהשגחת oud. המוצרים לא קיבלו את אישור הרבנות הראשית לישראל.

גבינה למריחה חלב עיזים %100 המיוצרת על ידי "אוריאל" צרפת ומיובאת על ידי א. סיימן סחר בע"מ, מוצגת ככשר חלבי לאוכלי חלב נוכרי משעת העשייה בהשגחת הרב א. רלב"ג. המוצר לא קיבל את אישור הרבנות הראשית לישראל.

גבינת גאודה מחלב עיזים לה פרפרה גבינה חצי קשה %28 שומן חלב עיזים %100 - המיוצרות על ידי "הנרי וויליך" הולנד ומיובאות על ידי א. סיימן סחר בע"מ, מוצגות ככשר חלבי משעת העשייה בהשגחת א. רלב"ג ארה"ב. המוצר לא קיבל את אישור הרבנות הראשית לישראל.

גבינה לבנה מוקצפת למריחה עם עירית "פילדלפיה" - המיוצרת על ידי קראפט אינק אילינוי ארה"ב ומיובאת על ידי נטו מ.ע. סחר בע"מ, מוצגת ככשר חלבי בהשגחת OKD ארה"ב משעת העשיה לאוכלי חלב חו"ל. המוצר לא קיבל את אישור הרבנות הראשית לישראל.

גבינת מיני בייבי בל - המיוצרת על ידי מחלבות בל פריס ומיובאת על ידי א. סיימן סחר בע"מ, מוצגת ככשר חלבי משעת העשייה בהשגחת רבנות הולנד. המוצר לא קיבל את אישור הרבנות הראשית לישראל.

בהודעה שנמסרה מבד"צ בית יוסף נמסר כי המוצר רכיבי חלב ושומן צמחי (גבינה צהובה) במותג "הקיבוצים" אשר יוצר בחודש 9/14 תחת השגחת הבד"צ במפעל סאקו ס.פ.ז, זליאקוב, פולין ומיובאת על ידי ד. שיווק מרח' החלוצים 2 נתניה, הוצא מאריזתו המקורית ונארז מחדש ללא כל פיקוח והשגחה של הבד"צ ועל כן אין הבד"צ אחראי לכשרותו. מבד"צ בית יוסף נמסר כי "בסיכום עם היבואן תהליך הסרת סימוני כשרות הבד"צ והשיווק לשוק הלא יהודי ייעשה תחת השגחת מפקחי הבד"צ". יש לוודא כי מוצר זה לא נקלט במקומות המושגחים ויש להחזירו לספק. נא לעדכן את היחידה הארצית על כל מקום בו משווק מוצר זה.

צפו בעדכון הכשרות המלא:

תגיות:גבינותכשרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה