חדשות בארץ

חלומו של כל הורה: אפליקציה מדווחת להורה על מיקום הילד

"סייפי", אפליקציה חדשה המותקנת על מכשירי הטלפון של ההורה וילדו, מדווחת בזמן אמת על מיקומו של הילד

אא

חלומו של כל הורה: פיתוח ישראלי חדש שמותקן על מכשיר הסלולר של הילד ושל ההורה מאפשר להורה לדעת בכל רגע נתון היכן נמצא ילדו. האפליקציה עוקבת אחר מסלול התנועה של הילד ומתריעה במקרה של חריגה.

האפליקציה, שפותחה על ידי הראל פדר מקבוצת "פדר יזמות", מציגה חווית משתמש פשוטה וידידותית שתאפשר למשתמש לקבל עדכונים בתדירות שתיקבע על ידו. האפליקציה, שנקראת "סייפי", דוגמת מיקומים שבהם נמצא הילד, בהתאם ללוח הזמנים שנקבע על ידי ההורה ושולחת עדכונים, במועד שהוגדר מראש, בהודעת דואר אלקטרוני.

"סייפי" יכולה לנהל כמה ילדים במקביל, ליידע את ההורה היכן הם נמצאים ולהתריע על כל מקרה של חריגה. ניתן לבחור בין אחת משתי אפשרויות: אפליקציה המותקנת בצורה גלויה וכוללת לחצן מצוקה לשימושו של הילד במקרה הצורך, או התקנה סמויה ללא לחצן מצוקה.

עוקבת אחרי הילד לכל מקום (צילום: יח''צ)עוקבת אחרי הילד לכל מקום (צילום: יח''צ)

הפעלת לחצן המצוקה על ידי הילד תביא לחיווי קולי במכשירו של ההורה, בנוסף לשליחת הודעת חירום במייל, ולהביא לכך שהמכשיר ידווח במשך 15 דקות, בכל דקה, היכן נמצא הילד ולתקשר עמו מידית.

"סייפי" משתמשת ביכולת המיפוי של גוגל. באמצעות תצוגה על גבי המפה, יכול ההורה לראות את מסלול התנועה של הילד במהלך השעות האחרונות. "סייפי" מתאימה את המידע העדכני לדיווחים שהזין ההורה במערכת וכך מזהה בקלות כל תנועה חריגה של הילד.

ניתן להתקין את "סייפי" על כל טלפון חכם, כאשר יש צורך להתקינה על שני הטלפונים: של ההורה ושל הילד, לקבוע לכל ילד תכנית דיווח אישית שתקבע באילו שעות תדווח "סייפי" ובאיזו תדירות יקבל ההורה את העדכונים.

תגיות:אפליקציהפלאפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה