מעניין

נדיר: איך היא חיה עם חור כזה במוחה?

26 שנה התהלכה קול כהן מקליפורניה - עם חור ענקי במוחה ועם כאבים כרוניים נוראיים, מבלי שהרופאים הצליחו לאבחן ממה בדיוק היא סובלת. רק לאחרונה נפתרה התעלומה

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

מאז ומתמיד היו הבעיות מנת חלקה של קול כהן. עוד משחר ילדותה - אף אחד לא הצליח להבין מה עובר בראשה של הילדה שלא , מצליחה לפתור תרגילי מתמטיקה בסיסיים, ולמה יכולת הראיה שלה משתבשת תכופות, ללא שום סיבה נראית לעין. אינספור אנשי מקצוע וטיפולים הותאמו בעבורה, אך אף לא אחד מהם הצליח לפענח את מה שמתחולל בתוך נפשה פנימה. עד שפגשה כהן באחד הרופאים המומחים בתחומו, לכל מה שקשור לכאבי ראש כרוניים. 

כתוצאה מהשפעת התרופות הרבות שנטלה כל חייה, התמודדה כהן בין היתר עם נטיות אובדניות והדגישה כי הדרך שבה היא רואה וחווה את העולם, אינה עולה בקנה אחד עם איך שאנשים רגילים רואים אותו. "ואף אחד לא יכול לגבות אותך. אז, האם אני משתגעת? מה לא בסדר איתי?", אמרה. 

קול כהןקול כהן

על פי הנחייתו של רופאה, ד"ר וולט, הונחתה להפסיק את נטילת התרופות - שיוצרות בעיות מיותרות, על אלו הקיימות. בד בבד הפנה אותה למומחה נוסף לכירופרקטיקה נוירולוגית בשם ד"ר זי. אחרי סדרת בדיקות שעברה, גילו הרופאים כי במוחה קיים חור ענקי בגודל של לימון (!), שהסביר סוף סוף את השורש לכל התופעות המשונות מהן סבלה.

נוכח הגילוי המסעיר, הרופאים היו המומים והתקשו להאמין שמדובר באישה שממשיכה לחיות במצב כזה. "נכון שהסיפור שלי יוצא דופן, אבל יש הרבה אנשים שסובלים מחוויות עבר קשות, אז אני לא חושבת שאני מקרה מיוחד", התבטאה כהן על מצבה והוסיפה: "כעת אני משתתפת בטיפולים פרטניים וקבוצתיים, עובדת כרכזת באוניברסיטת קליפורניה, וחיה חיים עצמאיים ורגילים לחלוטין. אני שמחה שכרגע לא צפויה שום החמרה במצב".

תגיות:נס רפואימעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה