חדשות בעולם

לבריאות! חלקיק צעצוע יצא מהאף לאחר 44 שנה

סטיב איסטון, בן 51 מאנגליה, בסך הכול התעטש עיטוש מעט חזק מהרגיל. הוא נדהם לגלות את העצם שנפלט מאפו. אם גם אתם סובלים מרגישות מסתורית באף, אולי כדאי לכם לרוץ לצילום...

אא

סטיב איסטון, בן 51 מאנגליה, התעטש בחוזקה בעת שישב מול המחשב. לתדהמתו, הבחין בחפץ קטנטן, מעין ראש חץ, שנפלט מאפו עם העיטוש. הוא מיהר להתקשר לאמו, לברר עם אמו אם ידוע לה משהו בעניין. התברר, ש-44 שנה קודם לכן, כאשר היה ילד בן 7, שיחק באקדח חיצים, ובמהלך המשחק, הבחין אביו שחסר חלק באחד החצים, וחשד שהילד שאף לאפו חלקיק מהמשחק. ההורים מיהרו עמו לבית החולים, אך הרופאים שלחו אותם לביתם לאחר שלא מצאו דבר. "לקחתי אותו לבית חולים והם ניסו במשך שעות ארוכות לחפש אותו אך לא מצאו. הם חשבו שטעיתי", מספר היום האב בן ה-77. "אני ידעתי שהוא שאף את החלק ודאגתי מכך שלא ניתן למצוא אותו".

החלק שהיה תקוע באףהחלק שהיה תקוע באף

"התעטשתי ופתאום ראיתי את זה יוצא מהנחיר השמאלי שלי", סיפר סטיב. הוא מתאר שאכן במשך כל חייו סבל מנזלת וכאבי ראש אך מעולם לא חשד שיש לו משהו באף. "למראה הצעצוע חשבתי לעצמי: מאיפה לעזאזל זה הגיע?"

הרופא של סטיב, ששמע את הסיפור, נדהם גם הוא. "הרופא שלי היה המום כמו כולם, אך ציין כי לא נגרם אף נזק. שנים זה היה אצלי באף ולא הייתי מודע לכך. אני לא מרגיש אחרת עכשיו", ציין סטיב. בשיחה עם כתבים משועשעים בבריטניה, מגלה סטיב, "כעת אני תוהה אם יש עוד דברים שם במעלה נחיריי שאני לא יודע על קיומם".  

תגיות:אנגליהבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה