מעניין
ארי שמאי: "הנחתי תפילין בלובי הגדול של בית המשפט בכוונה - שכולם יראו"
"כשאני רואה שולחן של חב"ד אני מיד בא אליהם": עורך הדין ארי שמאי מספר מתי החל להניח תפילין, ומדוע בחר לעשות זאת דווקא בלובי הגדול של בית המשפט בתל אביב. צפו
- הידברותלמעקב
- ט"ו אב התשפ"ד||

השימוש בסרטון נעשה על פי סעיף 27\א לחוק זכות יוצרים. בעל זכות יוצרים זכאי לבקש את הסרת הסרטון דרך מייל support@htv.co.il
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



