חדשות בארץ

הותר לפרסום: חוסל המחבל שהחזיק בחטופה נועה מרציאנו

דובר צה"ל אישר את הפרסום ברשתות הפלסטיניות על חיסולו של נעים גול, פעיל צבאי בחמאס המשתייך לגדוד שאטי ברצועת עזה. התצפיתנית נרצחה בבית החולים שיפא, וגופתה חולצה לישראל

פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

הותר היום (ראשון) לפרסום כי בפעילות משותפת של שב"כ וצה"ל, ביום שישי האחרון, חוסל בעזה המחבל נעים גול, פעיל צבאי בארגון חמאס המשתייך לגדוד שאטי. מצה"ל נמסר כי במסגרת פעילותו היה המחבל מעורב בירי רקטות לעבר שטח ישראל, וכן היה אמון על החזקתה של רב"ט נועה מרציאנו הי"ד, אשר נחטפה במהלך אירועי שמחת תורה ונרצחה בבית החולים שיפא.

כזכור, לפני שלושה חודשים חוסל מחבל נוסף שלקח חלק בהחזקתה של מרציאנו. הוריה של התצפיתנית, שנחטפה ממוצב נחל עוז, חשפו בשבוע שעבר כי רופא בבית החולים שיפא בעיר עזה הוא שרצח אותה בדם קר.

בריאיון שפורסם בחדשות 12, סיפרו ההורים אבי ועדי, כי על פי המידע שבידם, בתם נפצעה קל בתקיפת צה"ל על עזה, ובשל כך פונתה על ידי שוביה לבית החולים שיפא לטיפול רפואי.

לדברי ההורים, "הם העדיפו לרצוח אותה במקום לטפל בה. זה רופא שעשה את זה, בבית חולים". לאחר מכן נלקחה גופתה לבית בקרבת בית החולים, שם אותרה על ידי חיילי צה"ל וחולצה לשטח ישראל. מרציאנו, בת 19, נטמנה בבית העלמין הצבאי במודיעין.

תגיות:נועה מרציאנושאטי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה