חדשות בארץ

חצי שנה עבודות שירות וקנס לעד המדינה בתיקי נתניהו

ארי הרו, עד המדינה ב"תיקי נתניהו" ישלם קנס בסך 700 אלף שקלים. נידון במסגרת עסקת הטיעון שנחתמה עימו בעקבות הסכמתו לשמש עד מדינה. הרו שימש ראש הסגל של ראש הממשלה בנימין נתניהו

ארי הרו (צילום: Noam Revkin Fentonl/Flash90)ארי הרו (צילום: Noam Revkin Fentonl/Flash90)
אא

בית משפט השלום בראשל"צ גזר היום (רביעי) שישה חודשי עבודות שירות וקנס של 700 אלף שקלים על ארי הרו, ראש הסגל לשעבר בלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ועד מדינה במשפטו של ראש הממשלה. הרו הודה והורשע, במסגרת הסדר טיעון, בעבירה של מרמה והפרת אמונים.

הוא עמד לדין בפרשת חברת 3H גלובל, ובית המשפט קיבל את העונש עליו הסכימו הצדדים בהסדר. כתב האישום והסדר הטיעון הוגשו במסגרת הסכם עד המדינה שנחתם עם הרו בפרשות המכונות 1,000 ו-2,000.

לפי כתב האישום שבו הודה הרו, לפני כניסתו לתפקיד ראש הסגל בלשכת נתניהו, בינואר 2014, ובמסגרת הבקשה להסדיר את נושא ניגוד העניינים, הרו ביצע מכירה פיקטיבית של חברה פרטית שהייתה בבעלותו ועסקה בייעוץ וליווי בתחומי מדיניות ממשלתית. הוא הציג ליועצת המשפטית במשרד ראש הממשלה מצג לפיו הוא ניתק כל זיקה לחברה, כשלמעשה שימר את זיקותיו אליה, וכך קיבל את האישור להיכנס לתפקידו כראש הסגל.

עוד הודה הרו, כי בשנת 2014 הזמינה חברה בשם "ניפ גלובל בע"מ" את נשיא מדגסקר, שהתנה את ביקורו בישראל בקיום פגישה רשמית עם הנשיא או ראש הממשלה. לאחר שמשרד החוץ סירב לבקשה לפגישה, פנו נציגי חברת "ניפ" להרו, שהפנה אותם לחברת 3H ובעקבות פנייה זו, הוסכם כי 3H תעניק ל"ניפ" שירותי קשרי ממשל בקשר לביקור נשיא מדגסקר. הרו הודה שסייע בתיאום הפגישה בין נשיא מדגסקר לראש הממשלה, כשהוא פועל במצב של ניגוד עניינים בין תפקידו הציבורי לאינטרס האישי שלו.

תגיות:ארי הרועד מדינהמשפט נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה