חדשות בארץ

החמאס: "ארה"ב הבטיחה לנו שהמלחמה נגמרה"

התקשורת הערבית, המשתפת פעולה עם ארגון הטרור, דיווחה כי האמריקנים הבטיחו להיות ערבים לכך שישראל תיסוג מהרצועה. בישראל נמנעים מלהגיב רשמית

תקיפה ברפיח, השבוע (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)תקיפה ברפיח, השבוע (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)
אא

בישראל מצפים שהחמאס ימסור היום (ראשון) או מחר את תשובתו להצעה שהונחה לפניו להפסקת אש ושחרור 33 חטופים. בינתיים, התקשורת הערבית, המשתפת פעולה עם ארגון הטרור, מדווחת כי ארה"ב התחייבה כי ישראל תסיים את המלחמה בעזה.

עיתוני קטאר ומצרים דיווחו כי האמריקנים העבירו באמצעות הקטארים והמצרים התחייבות לחמאס שהמלחמה נפסקת - בין אם ישראל תאשר זאת ובין אם לא. היא תגיע לסיומה בתום השלב הראשון של ההסכם, שאורכו כ-40 יום. אז תיסוג ישראל מהרצועה. בחדשות 12 דווח בנוסף כי "מבחינת חמאס, להתחייבות האמריקנית יש משקל רב יותר מאשר לכל אמירה ישראלית. האמריקנים הבהירו לאנשי הקשר של מנהיג חמאס יחיא סינוואר שנמצאים מחוץ לרצועה, כי הלחימה של ישראל נגד המערכת הצבאית של ארגון הטרור תימשך. אבל, היא תימשך מחוץ לרצועה".

ישראל לא הגיבה על כך באופן רשמי, אך גורם מדיני המצוטט בתקשורת הישראלית בעילום שם אמר כי "פרסומים כאילו ישראל הסכימה לסיום המלחמה כחלק מעסקת חטופים או שישראל תאפשר מתן ערבויות מצד המתווכות לסיום המלחמה - אינם נכונים. עד רגע זה חמאס לא ויתר על דרישתו לסיום המלחמה, ובכך הוא מסכל את האפשרות להגעה להסכם".

בירושלים ממתינים לתשובת החמאס. אמש העבירה ישראל מסר למצרים לפיו, אם החמאס לא יענה להצעה בתוך שבוע, ישראל תתקוף ברפיח.

תגיות:אסירי חמאסמלחמת חרבות ברזלהסכם הפסקת אש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה