חדשות בארץ

דיווח: ישראל חיסלה בכיר במשמרות המהפכה בשטח איראן

לפי דיווח באיראן אינטרנשיונל, ישראל חיסלה קצין שהיה מעורב בניסיון פיגוע נגד יהודים בגרמניה. בחודש דצמבר האחרון נעצרו מספר פעילי טרור שניסו להוציא לפועל פיגועים במוסדות יהודיים שונים בברלין

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כתב איראן אינטרנשיונל, פוריה זראאתי, דיווח הלילה (בין שני לשלישי) כי ישראל חיסלה בשטח איראן קצין במשמרות המהפכה שהיה מעורב בניסיון פיגוע נגד יהודים בגרמניה. על פי הדיווח, החיסול בוצע בירי לעברו. בעיתון לא הוסיפו פרטים נוספים לגבי החיסול, אך טענו כי מדובר בחיסול שבוצע על ידי ישראל.

הדיווח של זראאתי מגיע על רקע ההערכה לפיה ישראל לא תמשיך במדיניות החיסולים במזרח התיכון, זאת לאחר התגובה שאיראן הגיבה על חיסול איש משמרות המהפכה בדמשק בשיגור מאות טילים וכטב"מים לעבר ישראל.

ניסיון הפיגוע בגרמניה התרחש בדצמבר האחרון. הפיגוע סוכל בפעילות משותפת של המוסד והשב"כ עם גופי האכיפה בדנמרק. באירוע נעצרו שבעה פעילי טרור שמזוהים עם חמאס - שלושה מהם נעצרו בברלין, שלושה בדנמרק ואחד בהולנד.

לפי דיווחים בגרמניה, החשודים שנעצרו בברלין הם שניים ממוצא לבנוני ואחד ממוצא מצרי. המשטרה המקומית פשטה על מחסן נשק, ממנו תכננו החשודים לצאת ולבצע פיגועים במוסדות יהודיים שונים בעיר.

לאחר גל המעצרים נכתב בהודעת ראש הממשלה: "חמאס חותר להרחבת יכולותיו המבצעיות ברחבי העולם ובאירופה בפרט. אנו מחזקים את שותפינו בגופי המודיעין והביטחון בדנמרק על הסיכול המוצלח שהגיע לשיאו היום עם מימוש המעצרים והחשיפה הרחבה של תשתיות חמאס על אדמת אירופה, ורואים חשיבות רבה בקידום הליך משפטי למול המעורבים".

תגיות:איראןחיסולשב"כ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה