חם ברשת

אביב אלוש: "אלה התמונות שלא יראו לכם בחדשות"

השחקן העלה סרטון של שירה ותפילה מכיכר החטופים והסביר: "זה לא מוכר. יותר טוב לנו שנאה בכבישים, אבוקות ובלגן. תשאירו את העיניים פקוחות"

(צילום: מתוך אינסטגרם)(צילום: מתוך אינסטגרם)
אא

השחקן אביב אלוש, הנמצא בתהליך התחזקות וכותב לא מעט על האחדות הנדרשת בעם ישראל, פרסם פוסט נוסף ברוח זו. הפוסט, שפורסם אמש (מוצאי שבת), כלל סרטון של שירה ותפילה משותפת מכיכר החטופים.

"אלה תמונות שלא יראו לכם בחדשות", כתב אלוש לעוקביו. "ולמה? כי אחדות, אהבה ותפילה משותפת זה לא מוכר ולא תורם שום דבר לעם ישראל ולמורל הלאומי".

אלוש הוסיף בציניות: "יותר טוב לנו שנאה בכבישים, אבוקות ובלגן, זה הכי תורם לעם ישראל, לחיילים ששומרים עלינו בכל הגזרות, לחטופים, לפצועים, למשפחות השכולות ולאלה שמסרו את נפשם. הבלגן והמחלוקת זה הכי נכון עכשיו, זה מביא חמצן לעם. כמה כיף שהאמת מארץ צומחת וכל כך קל לראות את השקר... תשאירו את העיניים פקוחות".

כזכור, לאחרונה הנחה אלוש את האירוע ההמוני של קריאת שמע ברחבת הכותל המערבי. אלוש פגש במסגרת הזאת את אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, שאמרה לו: "אני שמחה שאתה בתהליכי התחזקות. זה תמיד טוב". אלוש השיב לה: "תבואו לשיעורי תורה אצלנו בבית, למה לא?". נתניהו הוסיפה: "אנחנו עומדים לחדש את חוג התנ"ך אצל ראש הממשלה. אתה תהיה אורח כבוד ראשון, יחד עם שי גראוכר. סגרנו. אני דווקא לא מזמן דיברתי על זה שחייבים לחדש את החוג של התנ"ך".

לאחרונה כתב אלוש לעוקביו מדוע צריך להיות מאוחדים. "ארגון חיזבאללה, חמאס, ג'יהאד וכו' – יש כמה מכנים משותפים ביניהם והעיקרי שבהם: שתהיה שנאה בעם ישראל, פירוד, מחלוקות והאשמות. כי זה המפתח שלהם כדי שיוכלו לפגוע בנו", הסביר. "לכן, מי שנופל לשיח הזה של שנאה והאשמות, בעצם משתף פעולה עם השמדת עצמו. עם ישראל חי וקיים לנצח. החלום שלי הוא שנרקוד ככה ב-21.3. מי זורם?".

תגיות:אחדותחטופיםאביב אלוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה