חם ברשת

מני אסייג הודיע: "על כל השמצה נגדי, אמסור עוד זוג תפילין. תמשיכו"

היוצר והתסריטאי ספג עלבונות ברשת, אבל גם בבית קפה שבו ישב. בעקבות כך הוא הודיע: "יוצא שעל כל הכפשה כלפי מצד קפלניסט אנרכיסט, אני מוסר עוד זוג. עם ישראל חי"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אחרי שזכה ללא מעט דברי השמצה כנגדו ברשת בשל פעילותו ובעקבות זיכוי הרבים שהוא עושה בנוגע לאיסוף תרומות ותפילין לילדים שידם אינם משגת, היוצר והתסריטאי מני אסייג הודיע על המהלך הבא שלו: הוא הבטיח לתרום זוג תפילין בכל פעם שיספוג עלבונות ברשת. "יוצא שעל כל השמצה/הכפשה כלפי מצד קפלניסט אנרכיסט, אני מוסר עוד זוג תפילין. אז תמשיכו. עם ישראל חי", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.

אסייג לא מותקף רק ברשתות החברתיות. הוא דיווח כי הותקף השבוע בעת שישב במסעדה בצפון. "‏אירוע שהיה קודם בבית קפה בקרית חיים", הוא כתב. "אני יושב עם כמה חבר'ה טובים לפגישה, בשולחן מולנו יושב בחור ממושקף עם לפטופ. 'אתה זה הבמאי ההוא?', הוא שואל, ואני מתקן 'לא במאי, תסריטאי'. ואז הוא אומר: 'אני בדיוק כותב ספר שהייתי רוצה שתקרא, זה ספר על נתניהו הפסיכופת שהוא הצורר הכי גדול שקם לעם היהודי'".

אסייג ניסה לא לאבד את שלוותו. באותו רגע, פנה לאותו אדם וביקש ממנו להירגע. "למה להעכיר את האווירה? תכתוב מה שבא לך ותניח לי", ביקש. באותו שלב, כמה מיושבי השולחן החלו לשוחח איתו (לטענת אסייג הדבר נעשה באופן מנומס ומכובד), אלא שאז אותו אדם החל להשתולל. "הוא לא הפסיק להגיד על נתניהו שהוא פסיכופת, נכנס לסוג של אמוק והתחיל לצרוח בטירוף בתוך בית הקפה 'הבן אדם פסיכופת, צריך להרוס אותו, אנחנו הדמוקרטים נעיף אותו, אני שונא אותו!'. הוא התחיל להזיע ולהתנשף, לא הייתה דרך להרגיע אותו כי אין לנו את הכישורים, את המומחיות ואת התרופות".

אסייג פנה לחבריו והסביר להם מיהו "הפוסל במומו פוסל". "עם אלה יש לנו עסק, ואותם אנחנו גם ננצח בע"ה. בשורות טובות לכל השפויים", סיכם.

אחרי האירוע הזה, אסייג לא נותר אדיש. הוא דיווח על תרומות נוספות של תפילין והתייחס גם למתקפה שנוצרה נגדו ברשת. "עכשיו אתם מבינים מדוע אני כותב עליהם שהם פושעים ועבריינים? כי הם פושעים ועבריינים", כתב על אלה שמשחירים את שמו מדי יום. "הבעיה היא שה'דיפ סטייט' מונע מהמשטרה להתייחס אליהם כפושעים ועבריינים, ולכן הם מרגישים הכי בנוח לפשוע ולנהוג בעבריינות. אנרכיסטים".

תגיות:תפיליןמני אסייג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה