חדשות בארץ

בכיר במודיעין החמאס נחקר בשב"כ: "פעלנו משיפא כי זה מקום מוגן"

אשרף אברהים סמור שימש סגן מפקד יחידות המודיעין הצבאי ונעצר בפעולה בבית החולים בעזה. חשף בחקירתו כי מרבית מטות ארגוני הטרור פעלו מבית החולים

בית החולים שיפא (צילום: דובר צה"ל)בית החולים שיפא (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: תקשורת משרד הביטחון)

צה"ל והשב"כ חשפו היום (רביעי) חלק מחקירתו של אשרף אברהים סמור, סגן ראש יחידת המודיעין הצבאי של חמאס. סמור נעצר במהלך המבצע בבית החולים שיפא.

בנוסף אישר צה"ל כי בין מאות העצורים נמצא גם סגן מפקד היחידה הרקטית בג'יהאד האיסלאמי, בעלי תפקידים פיקודיים בזרוע הצבאית של חמאס ובכירים במשרד ביטחון הפנים וועדות החירום של חמאס.

העצורים הועברו לחקירה בשב"כ וביחידה 504 באמ"ן. על פי צה"ל, אנשי המודיעין הצבאי של חמאס "מביאים בחקירותיהם מידע ערכי וחשוב להמשך הלחימה כנגד ארגון הטרור".

סמור תיאר בחקירתו בשב"כ את הגופים הרבים של חמאס שפעלו מתוך בית החולים, החל מהמודיעין הצבאי, גופי הפנים, הביטחון והממשל של ארגון הטרור. לדבריו, היחידות חזרו לבית החולים יומיים לאחר שצה"ל עזב את המקום, לפני כחודשיים, בתום הפעילות שביצע בעיר עזה ולאחר שהצבא סבר כי המקום טוהר.

המחבל הבכיר נשאל מדוע בחרו בחמאס לפעול מתוך בית החולים והשיב: "המקום מספק את כל התשתית, חמשל, מים, מחשבים. זה מקום מוגן".

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)

תגיות:מלחמת חרבות ברזלשיפאחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה