סלבס בהתחזקות

עדן הראל: "זה מה שעושה מי שרוצה לחזור בתשובה"

המגישה פתחה בסשן שאלות ותשובות עם עוקביה, סיפרה על עבודת השם והשיבה גם על השאלה איך מחזיקים באמונה. לאחד הזוגות, ששומר נגיעה, היא ייעצה להתחתן

אא

המגישה עדן הראל-מנשה ערכה סשן שאלות ותשובות עם עוקביה בחשבון האינסטגרם שלה. העמוד שלה מכיל כמעט 140 אלף עוקבים, והיא אפשרה להם לשאול שאלות באמונה ועל תהליך ההתחזקות שהיא עוברת. על הדרך, היא נשאלה כמובן על הזוגיות עם בעלה, עודד מנשה.

על השאלה "מה מחזיק אותך כשקשה לך?", ענתה: "מחייכת, נושמת, ומבקשת מהשם להרים אותי מהמקום הנמוך שנפלתי אליו. עם כל הסיפורים שאני שומעת בתוכנית על הנובה, ועל הלוחמים הגיבורים שנפלו, אני נופלת הרבה".

השאלה הבאה הפתיעה אפילו אותה. "שנינו חוזרים בתשובה (מגע לא זר לנו). אנחנו שומרים נגיעה, אבל זה כל כך קשה. איך מחזיקים אחד את השנייה?", כתב לה זוג. "מתחתנים", היא השיבה והעלה תמונה עם בעלה עודד. "האמת, אין לי מושג. התחתנו ואז חזרנו בתשובה. לא עמדתי בניסיון הזה, תודה לשם כי היו גם ככה מספיק. מה שכן, אני יכולה להגיד שאני לא מבינה איך אפשר לנהל חיים זוגיים שיחזיקו שנים בלי השמירה הזאת. בלי האור הזה, החיות הזאת שמחיה את האהבה שלנו".

עוד נשאלה הראל "האם עבודת השם כיום באה לך בקלות. "כל כך לא", היא כתבה. "אם זה קל, זה אומר שאני בירידה". היא הוסיפה כי "אני נוסעת המון לטבע. בתוך האינסופיות של השקט, אני מתחברת. מקבלת כוחות וחוזרת לשגרה".

בהמשך נשאלה הראל "איך מוצאים כוחות ואמונה כשיש הסתר פנים?". למרות שמדובר בשאלה קשה, גם על כך היא לא היססה להשיב. "תראי, לא יודעת אם זה מה שעושים, זה מה שאני עושה", ענתה לאחת הגולשות. "חותכת לאיזה יער, מדליקה מדורה, מנגנת בחליל האינדיאני שלי (שלא צריך באמת כישרון כדי לנגן בו) ופשוט נושמת את השקט והטבע ומזכירה לעצמי את האינסופיות שיש בי, שאלוקה ממעל, שהשם טוב, שאני רואה חלק מתמונה שלמה, שעם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה".

הראל נשאלה גם מה עושה מי שרוצה לחזור בתשובה. "איפה מוצאים מדריך טוב למה שחובה לעשות? מחפשת אונליין", כתבה לה אחת העוקבות. "אני מניחה שהייתי אומרת להתחיל עם שיעורים, לחפש איזה רב או רבנית שמדברים ללב שלך. אני תלמידה של הרב יובל הכהן אשרוב כבר 18 שנים תודה לשם, ומרגישה שאני עוד לא יודעת כלום ממה שהוא מלמד. מעיין בלתי נגמר הרב, זכינו".

לסיום, היא נשאלה איך הגיבה משפחתו של בעלה על חזרתם בתשובה. "כשהם רואים את הנכדים המתוקים שלה, זה ממיס כל לב עקשן", סיכמה.

תגיות:עודד מנשהעדן הראלאינסטגרם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה