חדשות בארץ

הרצוג: "להביא את סינוואר חי או מת, כדי שנוכל לראות את החטופים בבית"

הנשיא יצחק הרצוג נשא דברים בכנס בירושלים והתייחס למלחמה ולסירוב החמאס לנהל משא ומתן: "בסופו של דבר אין ברירה, צריך להמשיך במלחמה. סינוואר מחפש להפעיל טרור"

נשיא המדינה, ארכיון (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)נשיא המדינה, ארכיון (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
אא

נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס היום (שלישי) להמשך הלחימה, ולהודעת חמאס על התנגדותו להצעה האמריקנית שתוביל לעסקה לשחרור חטופים. בדברים שנשא בכנס בירושלים אמר הנשיא: "המציאות היא כזו, ועל העולם ועלינו להפנים זאת - הכל מתחיל ונגמר ביחיא סינוואר. הוא שהחליט על טבח השבעה באוקטובר, הוא שמחפש מאז לשפוך דם של חפים מפשע, הוא ששואף לחמם את הגזרה האזורית, לחרב את הרמדאן, לעשות הכל כדי לחרב את החיים המשותפים, בארצנו ובאזור כולו. לסכסך אותנו בתוך עצמנו ובעולם כולו".

לדברי הרצוג, "סינוואר מחפש להפעיל טרור ועל העולם כולו ועל האזור כולו לדעת שהאחריות היא רק אצלו וזה לא ילך לו. אנחנו לא ניתן לו. ברגע הזה עלינו להיות מאוחדים ומלוכדים. ישראל עושה כל מאמץ כדי להשיב את החטופים הביתה. עושה כל מאמץ בדרכים רבות ומגוונות".

על המשך הלחימה הוסיף: "בסופו של דבר אין ברירה, צריך להמשיך במלחמה, וצריך להביא את סינוואר חי או מת כדי שנוכל לראות את החטופים בבית. אני מחזק מכאן את משפחות החטופים, ואומר להם - מדינת ישראל תעשה הכל כדי להחזיר אותם הביתה".

תגיות:יצחק הרצוגמלחמת חרבות ברזלחטופים בעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה