מעניין

אל תנסו את זה בבית: האיש הזה צורך 8,000 קלוריות ביום

מי שנחשב לאחד האנשים החזקים בעולם פרסם את התפריט שלו. מה הוא כולל, מדוע הוא צורך כל כך הרבה קלוריות וכמה מהן הוא אוכל בארוחת הערב, ממש לפני השינה?

אא

הפתור יוליוס ביורנסון הוא אחד האנשים החזקים בעולם. הוא מכונה "ההר", ולאחרונה הוא חשף כיצד נראית שגרת התזונה שלו, זאת משום שהוא מתחרה על תואר "האיש החזק בעולם לשנת 2024".

ביורנסון זכה בעבר מספר פעמים בתחרות הזאת. הוא רק בן 35, אבל הוא רחב ממדים, וכעת הוא חושף שהוא אוכל כ-8,000 קלוריות ביום כדי להצדיק את המוניטין שצבר. בתחרות הזאת הוא מתבקש להרים כ-200 קילו על כתף אחת, וזו הסיבה לכך שהוא צריך "להתחזק".

העיסוק בארוחות הוא קשה מאוד, בכל זאת - לא פשוט להכניס 8,000 קלוריות לגוף ביום אחד. הוא צריך לעשות זאת בזהירות, בין היתר כדי לשמור על אורח חיים בריא יחסית, ולהכין לא מעט ארוחות במהלך היום.

אז איך הוא מסביר את העובדה שהוא יכול להגיע לכמות גבוהה כל כך של קלוריות ביום? "מה שעוזר לי זה שבזמן שאני אוכל אני מתייחס לזה כאילו אני בעבודה", הוא מסביר. מתברר כי מי שמכין לו את האוכל הוא אביו, שנראה בסרטון כבחור רזה למדי.

ביורנסון מספר כי הוא אוכל בתדירות גבוהה. ממחקר שעשה התברר כי הקיבה מתמלאת רק אחרי 20 דקות, ולכן הוא מצא דרך להכניס לא מעט אוכל לגוף - הוא אוכל מהר. האם הוא מסכן את בריאותו? התשובה היא כן. האם זה בריא לאכול בדרך הזאת? מובן שלא (ואל תנסו את זה בבית). לדבריו, מערכת העצבים מתחילה לשלוח אות רק אחרי הזמן הזה, ולכן הוא מנסה לדחוס כמה שיותר אוכל בדקות ספורות. מה שלא מדאיג אותו, זאת העובדה שהוא יכול להיחנק.

לביורסון יש כמה "כללי אצבע": הוא לא שם את הטלפון לידו, כדי לנטרל הפרעות מסביב, והוא מתמקד רק בדבר אחד – לאכול. לאחר הארוחה הוא יוצא לעשר דקות של אימון, ומקנח באמבטיה קרה. כיוון שהוא אוכל המון חלבונים, האימון בשילוב הקור מקלים עליו להמשיך את השגרה – לאכול ולהתאמן – וחוזר חלילה.

"אין דבר משעמם יותר מלאכול אוכל שאתה לא אוהב", הסביר מי שידוע כחובב המבורגרים, גלידות ופיצות. הוא מספר כי הוא פותח את הבוקר עם 3 ביצים, חצי קילו אורז, חצי כוס תותים וגם עם שתי כוסות חלב, ואז שותה שייק שבנוי מתפוזים, יוגורט וגם אוכמניות. מאוחר יותר, כשעתיים אחרי הארוחה הזאת, הוא חוזר ל"ארוחת ביניים" - סטייק, שתי כוסות אורז וחצי כוס ירקות, לא כולל אבוקדו בצד. לצהריים הוא מכין סטייק ושייק ואז ארוחת ביניים נוספת שכוללת כריך חמאת בוטנים בליווי בננה פרוסה. ומה הוא אוכל בערב? 1,400 קלוריות "בלבד": חצי קילו אורז, סטייק וחצי כוס שעועית. בלילה הוא אוכל סטייק נוסף, לצד אורז, ירקות ואבוקדו.

תגיות:קלוריותתזונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה