חם ברשת

כוכב הרשת ריגש: עלה לחופה עם טלית ועליה שמות החטופים

אליאב טעטי עמד מתחת לחופה וריגש את הרשת כשהוכיח שהוא לא שוכח את החטופים גם ברגע הגדול בחייו. על הצעת הנישואין סיפר: "החבאתי את הטבעת בתוך התפילין כדי שהיא לא תמצא. בזה היא לא נוגעת"

אא

כוכב הרשת, אליאב טעטי, נישא בימים האחרונים לאשתו בר. מעשה אמיץ שעשה מתחת לחופה ריגש את הרשת וסחט תגובות רבות. לפני מספר חודשים הציע טאטי נישואים לחברתו, שאותה הכיר בתכנית בה נטל חלק. הם נישאו השבוע בנס ציונה, כשמי שקידש אותם היה הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו.

טאטי, שגדל בבית דתי ומגדיר את עצמו כאדם מאמין, ריגש כאשר עלה עם הטלית לחופה. הוא התעטף בטלית שעליה נרקמו בקטן שמות כל החטופים שעדיין בשבי, זאת מתוך אמונה שהרגע המכונן יחזיר אותם הביתה. כשעמד מתחת לחופה, הוא התפלל לשלומם. לאחר החתונה, הכלה שיתפה תמונה של הטלית בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה. היא כתבה: "ממשיכים להתפלל, מבטיחים".

טעטי הציע נישואים לבחירת לבו לאחר שאת טבעת האירוסין הוא החביא בתוך תיק התפילין שלו. בראיון לגיא פינס הוא סיפר: "הקראתי לבר משהו והתחלתי לדמוע, ואז היא עדיין לא ידעה כלום, היא חשבה שאני מברך אותה ליום הולדת. כל היום הטבעת הייתה איתי, היא לא שמה לב אפילו. כמה חודשים כבר שזה היה מוחבא בתפילין שלי, בזה היא לא נוגעת. היא נוגעת בכל הבית, היא אפילו חיפשה במזוודות אם איפה שהוא זה מגיע. כלום, זה היה בתפילין".

תגיות:חופהאליאב טעטי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה