סלבס בהתחזקות

הזמרת אודיה: "השבת היא החברה הכי טובה שלי"

מי שהודתה לאחרונה כי היא בתהליך התחזקות סיפרה לעוקביה: "השבת עושה לי סדר בראש, מייצבת אותי, היא הזמן שלי למשפחה ולעצמי. הטלפון בצד"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"אני מאוד מחוברת לדת, אורח החיים שלי הוא מאוד קרוב להלכה, אני שומרת שבתות, חגים, תעניות, משתדלת להתפלל לפחות תפילה אחת ביום, אורח החיים שלי הוא מאוד אמוני". כך סיפרה לאחרונה הזמרת אודיה בראיון שערכה בו נשאלה על התקרבותה לדת. מאז אותו ראיון, העוקבים של הזמרת מבקשים לדעת האם היא נמצאת בתהליך של התחזקות ואיך היא משלבת את המצוות עם עבודתה.

בסשן שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה היא נשאלה "כמה זמן כבר את שומרת שבת?", על מנת לבדוק האם היא אכן שומרת שבת כהלכתה. היא סיפרה כי "בגיל 12 הפסקתי מתוך סקרנות, אבל בגיל 14 חזרתי לשמור מתוך הבנה שזאת המתנה הכי גדולה שקיבלתי. השבת עושה לי סדר בראש, מייצבת אותי, היא הזמן שלי למשפחה ולעצמי. הטלפון בצד, המירוץ לשום מקום על מיוט. השבת היא החברה הכי טובה שלי".

בראיון לאתר כיפה היא הוסיפה כי "אני לא מוצאת קשיים בין הקריירה לבין הדת. אני חושבת שלכולם יש קשיים באמונה שלהם באיזו שהיא צורה, אותי זה פוגש בתחומים כמו לבוש שעדיין קצת קשה לי, עבודת המידות שזה דבר נורא מורכב. בעזרת ה'. אני רוצה להקים בית דתי".

לאחרונה הודתה אודיה (או בשמה המלא: אודיה אזולאי) כי היא עוברת "מסע רוחני". בראיון לאתר "מאקו" סיפרה כי היא "מעדיפה להתלבש כמה שיותר צנוע". בחג שבועות האחרון היא החליטה לעלות לבמה שני בחורי ישיבה כדי לזכות את הקהל בספירת העומר. לאחר מכן הם ערכו סיום מסכת תענית.

כעת, מי שהפכה לאישיות מוכרת בשנה האחרונה לא מסתירה את האמת מעוקביה. היא ענתה על שאלות נוספות, בהן סיפרה בקצרה כי היא נמצאת בתהליך התחזקות רוחני ושומרת שבת באופן מלא.

תגיות:שבתהזמרת אודיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה