חדשות בארץ

אותרו בחאן יונס: פריטים אישיים של חטופים ונשקו של מח"ט הנח"ל שנפל בקרב

נשקו האישי אל"מ יהונתן שטיינברג הי"ד והפריטים הנוספים אותרו במהלך אחת הפשיטות שביצעו לוחמי צה"ל בשכונת "חמד" בחאן יונס. גורם ביטחוני: "פריטי החטופים נבדקים, יתכן שזה יסייע מודיעינית"

אל"מ יהונתן שטיינברג הי"ד (צילום: דובר צה"ל)אל"מ יהונתן שטיינברג הי"ד (צילום: דובר צה"ל)
אא

גורם בצה"ל אישר היום (ראשון) לכי התקשורת כי במהלך אחת הפשיטות שלוחמי צה"ל ביצעו בימים האחרונים בשכונת "חמד" בחאן יונס, אותרו מספר פריטים אישיים השייכים לחטופים. כמו כן אותר באחד המבנים הנשק האישי של מח"ט הנח"ל, אל"מ יהונתן שטיינברג הי"ד, שנהרג בהיתקלות עם מחבלים בקרבות ביישובי העוטף.

על פי הגורם, הפריטים שנמצאו נלקחו לבדיקה, הן כדי לברר למי מהחטופים הם שייכים וכן לנסות להפיק מכך מידע מודיעיני נוסף. בתקופה האחרונה איתרו לוחמי צה"ל ברצועה פריטים שנלקחו מבתים של תושבי העוטף ואף מספר כלי רכב. בנוגע לחטופים, פריטים אישיים וראיות להחזקתם במקומות שונים ברצועה נמצאו בחודשיים האחרונים בבתי חולים עזתיים ובמבנים ששימשו להחזקת חטופים.

כזכור, אל"מ שטינברג, בן 42 משומריה, מונה במאי 2023 למפקד חטיבת הנח"ל. הוא נפל בקרב מול מחבלים בסמוך לכרם שלום ביום המתקפה של מחבלי החמאס על יישובי העוטף. נשקו, סוג מיקרו תבור, נלקח על ידי המחבלים.

ללא קשר לפריטים שנמצאו, אתמול נחשף כי מספר משפחות של חטופים קיבלו מגורמי הביטחון "אות חיים" מיקיריהן שמוחזקים בעזה. בשל מגבלות צנזורה לא ניתן לומר איזה מידע הועבר להן וכיצד הוא הושג.

תגיות:חלל צה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה