חדשות בעולם

סנאטור אמריקני למפגינים פרו פלסטינים: "לעולם לא אתמוך בכם, ישראל תהיה בטוחה לנצח"

הסנאטור צ'אק פליישמן ממדינת טנסי התעמת עם לוביסטים פרו-פלסטינים, שארבו לו בכניסה לקונגרס וטענו בפניו כי ישראל מבצעת "רצח עם בעזה". מדובר בפעילי ארגון "קוד ורוד" שהוגדר כאחד העוינים ביותר לישראל

הסנאט האמריקני (צילום: שאטרסטוק)הסנאט האמריקני (צילום: שאטרסטוק)
אא

עימות פרץ היום (חמישי) בין הנציג הרפובליקני בסנאט מטעם מדינת טנסי, צ'אק פליישמן, לבין לוביסטים פרו-פלסטינים מטעם הארגון הקיצוני "קוד ורוד", שארבו לו בקונגרס.

בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות בארה"ב, נראים הפעילים מטיחים בפליישמן האשמות על תמיכתו בישראל, וטענו כי ישראל מבצעת "רצח עם" בעזה. פליישמן לא נשאר חייב, ניגש לאותם לוביסטים ואמר להם: "תנו לי להבהיר, ישראל היא בת הברית שלנו ותמיד תהיה כזאת. הם לא אשמים ברצח עם ואני אתמוך בישראל תמיד. תנו לי לספר לכם על סטטיסטיקה ומספרים - ישראל קיימת, המדינה היהודית קיימת. אתם יכולים להגיד לפלסטינים שלעולם לא אתמוך בהם, להתראות לפלסטין. העם היהודי לא יסבול עוד מטרור פלסטיני של חמאס וחיזבאללה, ישראל תהיה בטוחה לנצח. אלוהים יברך את ישראל".

ארגון "קוד ורוד", אליו משתייכים הפעילים שהתעמתו עם הסנאטור, הוגדר על ידי הליגה נגד השמצה כאחד מ"הארגונים העוינים והמסוכנים ביותר לישראל הפועלים כיום בארצות הברית".

הארגון מתאר עצמו כ"תנועה שורשית למען שלום וצדק חברתי הפועלת לסיום מלחמות וכיבוש במימון ארצות הברית, להפחתת המיליטריזם בעולם, ולהגדלת המשאבים המפונים לצורכי בריאות, חינוך, איכות הסביבה ופעילויות אחרות המחזקות את החיים".

לפני מספר שנים ניסתה פעילה מרכזית בארגון, אריאל גולד, להיכנס לישראל וסורבה. היא קיוותה להיפגש עם פעילים פלסטינים ועם פעילי "שוברים שתיקה". היא גורשה מישראל כשהגיעה לנמל התעופה בן גוריון ובהודעה שפרסמה אז הממשלה צוין כי גולד חברה לפעילי תנועת ה-BDS בארה"ב.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלצ'אק פליישמןארה"בסנאט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה