סלבס בהתחזקות

מור ממן: "תשמחו שהבעל רוצה להכניס את הקדוש ברוך הוא לבית"

מלכת היופי לשעבר נשאלה מה לעשות אם הבעל מציב תנאי של קדושה וטהרה בבית ולא היססה: "תשמחי שבעלך רוצה להקים איתך בית נאמן וכשר. זאת זכות, כל חודש את מתחדשת, כמו כלה"

אא

מלכת היופי לשעבר, מור ממן, נמצאת בתהליך התחזקות ומרבה לשתף את עוקביה בתהליכים שהיא עוברת. סשן שאלות ותשובות שערכה השבוע מצביע עד כמה היא מחוברת לדת.

"אני עוד חודש מתחתנת", כתבה לה אחת העוקבות, "בעלי מציב תנאי של קדושה וטהרה, כמובן לא בכפייה. אך מה אני עושה?". מלכת היופי ענתה כי היא צריכה לשמוח אם בן זוגה "רוצה להכניס קדושה לבית".

בהמשך, ממן שיתפה את השאלה כשברקע תמונה של פרחים על שולחנה. "תשמחי שבעלך רוצה להקים איתך בית נאמן וכשר. הוא בעצם רוצה להכניס את הקדוש ברוך הוא אליכם לבית ולהיות ביניכם! זאת זכות, כל חודש את מתחדשת, כמו כלה", כתבה לה.

"לא הרבה יודעים עליי", כתבה בעמוד שלה, "אני לא באתי מבית דתי, ולפני שמונה שנים כשהתחלתי להתחזק באמונה לקחתי על עצמי צניעות באומן בציון של רבנו הקדוש רבי נחמן".

כזכור, ממן חשפה לאחרונה בחשבון האינסטגרם שלה כי התארסה לבן זוג שגדול ממנה ב-13 שנה. הצעת הנישואים, שהתרחשה בכותל, הייתה מרגשת במיוחד עבורה. היא סיפרה כי הכירה את בעלה לעתיד במסגרת שידוך. בריאיון למאקו אמרה: "במקום שניסו להרוס אותנו - אנחנו זוכים לבנות! לעוד הרבה בתים נאמנים וכשרים בישראל".

תגיות:אינסטגרםמור ממןסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה