חדשות בארץ

"אין גבול לחוצפה": אונר"א פתחה בחקירה נגד ישראל

מצחיק או עצוב? הארגון, שעובדיו שיתפו פעולה עם חמאס בטבח בישראל, טוען כי לעצורים הפלסטיניים אין גישה לעורכי דין. שר החוץ ישראל כ"ץ: "אין גבול לחוצפה. אונר"א לא יישארו בעזה ביום שאחרי"

(צילום: Abed Rahim Khatib / Flash90)(צילום: Abed Rahim Khatib / Flash90)
אא

אם זה לא היה עצוב, זה כנראה היה מצחיק: סוכנות הסיוע של האו"ם, אונר"א, אשר לאחרונה התברר כי עובדיה סייעו לטבח בישראל והיו שותפים לרצח של מאות ישראלים, החליטה לפתוח בחקירה נגד ישראל.

לפי אתר הניו יורק טיימס, בארגון מאשימים את ישראל בהתעללות בעצורים פלסטיניים, אלה שהיו שותפים לרצח. הם טוענים כי העדויות האלה נגבו על ידי כ-100 עצורים פלסטיניים.

הסוכנות עצמה נמצאת תחת חקירה לאחר שעשרות מעובדיה תועדו כשהם לוקחים חלק בטבח. כל זה לא מפריע לה לטעון שלמעלה מ-1,000 פלסטינים הוחזקו במעצר מנהלי בשלושה אתרים צבאיים. בדו"ח של אונר"א נטען, כי מהעצורים נמנעה גישה לעורכי דין ורופאים וחלקם מתו במעצר.

לפי הניו יורק טיימס, הדיווח מובא לאחר ראיונות עם יותר מ-100 מתוך כ-1,000 עצורים פלסטינים ששוחררו לעזה עד אמצע פברואר. באונר"א מעריכים ש-3,000 עזתים נוספים עדיין במעצר ישראלי ללא גישה לעורכי דין.

שר החוץ ישראל כ"ץ הגיב: ‏"אין גבול לחוצפה של הארגון הזה, שעשרות מעובדיו לקחו חלק פעיל בטבח השביעי באוקטובר, אלפים מהם חברים בארגון הטרור חמאס ומתקניו שימשו את תשתיות החמאס. יו"ר אונר"א שידע ושתק חייב להתפטר. אונר"א לא יישארו בעזה ביום שאחרי. זו שירת הברבור של שלוחת החמאס באו"ם".

תגיות:האו"םאונר"אחרבות ברזלחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה