סלבס בהתחזקות

כוכבי הריאליטי שהעדיפו להפסיד מיליון שקל ולא להיכשל בענייני כשרות

האחים מיטב ועילי הספרי העדיפו שלא להשתתף במשימה שיכלה לקדם אותם לעבר המיליון והסבירו: "אנחנו מגיעים מבית דתי שמקפיד על שחיטה כשרה, לא יכולנו, גם לא בעד מיליון שקלים"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מה הייתם עושים כדי לקבל מיליון שקל במזוודה? היכן היו נחצים הקווים האדומים או ליתר דיוק - מה לא הייתם עושים בעד שום הון שבעולם?  מיטב ועילי הספרי, זוג אחים שהגיע לתוכנית הריאליטי "פקין אקספרס" סירבו להשתתף במשימה שתוכל להעניק להם פרס כספי ענק על מנת שלא להיכשל בענייני כשרות.

השניים יכלו לזכות במיליון שקל אם היו מבצעים משימה מסוימת אך בחרו שלא להשתתף ולהפסיד מראש במשימת האוכל ששודרה בתוכנית. "חלילה לא ויתרנו או הפסדנו בכוונה במשימה ששודרה הערב" כתבו האחים בחשבון האינסטגרם לאחר שהדבר עורר סערה ודיון מעמיק ברשת. "אנחנו יצאנו לצילומים בידיעה שיהיו דברים שעבורנו הם קו אדום".

השניים הסבירו כי ההפקה הייתה מאמצים כדי להתאים את המשימה גם לשומרי כשרות, אך הם בחרו שלא להיכנס לעניין הזה. "אנחנו, שמגיעים מבית דתי שמקפידים על כללי כשרות יותר מקפידים כמו שחיטה כשרה וכו’, לא יכולנו לבצע את המשימה. מתנצלים, אבל גם לא בעד מיליון שקלים".

לסיום כתבו: "תבינו שהתוכנית הייתה לעיתים מאתגרת עבורנו אף יותר, כי על אף הקושי בלהשיג מזון בדולר, אנחנו בחרנו בקפידה רבה מה להכניס לפה. את כל זה ידענו מראש לפני הצילומים, והתכוננו מנטלית לרעב ולקושי במציאת מזון כשר/צמחוני".

תגיות:כשרותסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה