חדשות בארץ

נשיא ארגנטינה: "מודה לצה"ל על שחרור החטופים"

חאבייר מיליי הביע הערכה לפעולת צה"ל בפאתי רפיח, שהובילה לשחרורם של שני החטופים בעלי האזרחות הישראלית-ארגנטינאית. במסר לישראל כתב: "עומד מאחורי הצהרתי לגנות את ארגון הטרור חמאס"

מיליי והרצוג בביקור בניר עוז (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)מיליי והרצוג בביקור בניר עוז (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
אא

נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי, שביקר בשבוע שעבר בישראל, העביר היום (שני) הערכה לפעולת צה"ל שהובילה לשחרורם של פרננדו מרמן ולואיס הר, שני חטופים המחזיקים באזרחות כפולה, ישראלית וארגנטינאית.

"אני מודה לצה"ל, למשטרת ישראל ולשב"כ, על חילוצם של שני בני הערובה הארגנטינאים שנחטפו על ידי מחבלי החמאס בשביעי באוקטובר. שמח שחילוצם הצליח. בעת ביקורי בישראל ביקשתי מראש הממשלה בנימין נתניהו ומנשיא המדינה יצחק הרצוג לעשות כל שביכולתם לשחרר את החטופים הארגנטינאים בפרט, ואת כל החטופים הישראלים בכלל. אני דבק בהצהרתי המגנה את ארגון הטרור חמאס".

כזכור, בעת ביקורו בארץ הודיע מיליי כי יפעל מול בית הנבחרים בארצו כדי לחוקק חוק המכריז על חמאס כארגון טרור. הנשיא הארגנטינאי אף חתם עם ישראל על הסכם לשיתוף פעולה ביטחוני ואסטרטגי. זאת בהמשך להודעתו באוקטובר האחרון, עת נבחר לנשיאות, לפיה המדינה הראשונה שיבקר בה היא ישראל, וכי שיתוף הפעולה של הממשל בראשותו יעמיק מול מדינות דמוקרטיות כישראל וארה"ב.

תגיות:ארגנטינהשחרור חטופיםחאבייר מיליי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה