חדשות בארץ

יו"ש: חוסל מחבל שניסה לפגוע בחיילי צה"ל

המחבל, לשעבר איש כוחות הביטחון הפלסטיניים, הגיע לעמדה צבאית בצומת דיר שרף בסמוך לשבי שומרון, ירה לעבר לוחמים וחוסל. צה"ל הרס את ביתו של מחבל

עמדה צבאית בשומרון, ארכיון (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)עמדה צבאית בשומרון, ארכיון (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)
אא

לוחמי מילואים חיסלו היום (חמישי) מחבל אשר ניסה לבצע פיגוע ירי נגד חיילים בצומת דיר שרף, בסמוך לשבי שומרון. שני פלסטינים, שהיו בסמוך לעמדה הצבאית, נפגעו באורח קל ובינוני מירי המחבל.

מצה"ל נמסר כי המחבל הגיע לעמדה צבאית כשהוא חמוש באקדח ופתח בירי לעבר החיילים. אלו הגיבו במהירות וחיסלו את המחבל. אין נפגעים בקרב חיילי צה"ל. אחד מהם הבחין מאוחר יותר כי קליע פגע בקסדה שלו, אך הוא עצמו לא נפגע.

השב"כ, בשיתוף צה"ל, פתח בחקירה במהלכה הוברר כי המחבל הינו אלמנצור באללה אלג'באר, בן 28 מג'נין. הוא שירת בעבר במנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית.

צה"ל הרס בחברון בית השייך למחבל שרצח חייל

לוחמי צה"ל במילואים, כוחות הנדסה ומג"ב הרסו הלילה בחברון את דירתו של מחבל חמאס, אשר ביצע יחד עם שני מחבלים נוספים את הפיגוע ליד מחסום כביש המנהרות בירושלים, בנובמבר האחרון. בפיגוע נרצח לוחם צה"ל, רב"ט אברהם פטנה הי"ד. בתיהם של שני המחבלים הנוספים נהרסו לאחרונה על ידי כוחות הביטחון.

בנוסף, הכוחות עצרו הלילה שמונה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור ברחבי יו"ש. בכפרים שיוח ואלחדאר שבעציון איתרו הכוחות נשקים, אמצעי לחימה ומחרטה לייצור כלי נשק. בכפר ענתא שבמרחב חטיבת בנימין איתרו הכוחות אמצעי לחימה.

המבוקשים שנעצרו ואמצעי הלחימה שהוחרמו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון, אין נפגעים לכוחותינו.

תגיות:יו"שסיכול טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה