חדשות בריאות

לאחר ניתוח שגרתי – איבדה את זרועותיה ורגליה: "הייתי שלווה, לא כעסתי. פשוט שמחתי להיות בחיים"

זמן קצר לאחר שעברה ניתוח שגרתי להסרת אבנים בכליות, סינדי מולינס איבדה את ארבעת הגפיים שלה. "אני רוצה שאנשים ידעו שהסיפור שלי לא עצוב. יש לו סוף טוב", אמרה

אא

סינדי מולינס, אחות במקצועה ואם לשניים מקנטקי שבארצות הברית, התעוררה זמן קצר לאחר שעברה ניתוח להסרת אבנים בכליות וגילתה שרגליה נקטעו וכי יהיה צורך לקטוע גם את זרועותיה. הרופאים שנתחו אותה נאלצו לנקוט בפעולה כל כך קיצונית בשביל להציל את חייה לאחר שסבלה מאלח דם. "הייתי שלווה, לא כעסתי. פשוט שמחתי להיות בחיים. אני רק רוצה לראות את הילדים שלי גדלים", אמרה סינדי לאחר שהתעוררה מן הניתוח וגילתה על מצבה החדש. בראיון לרשת BBC, סידני סיפרה על תהליך ההחלמה שלה, על הסתגלות משפחתה למצב החדש ועל התוכניות לעתיד: "זה לא ימנע ממני לעשות שום דבר שעשיתי בעבר, זה פשוט יכול להיות קצת שונה", אמרה.

כאמור, סינדי בת ה-41 איבדה את ארבעת הגפיים שלה בעקבות סיבוך של ניתוח שגרתי. לאחר שאובחנה עם אבנים בכליות, סינדי נכנסה לחדר הניתוחים בחודש שעבר וההליך הרפואי עבר בהצלחה. כשחזרה לביתה, זמן קצר לאחר שחרורה, סינדי התמוטטה. היא הובהלה לחדר המיון עם לחץ דם נמוך, וכשהגיעה לבית החולים היא אובחנה עם אלח דם ונאלצה לעבור ניתוח חירום לקטיעת הגפיים.

גם בראיון לתוכנית החדשות GMA, סינדי אמרה כי לא כעסה ולא פקפקה כלל בהחלטת הרופאים, לאחר שנאלצו לקטוע את ידיה ורגליה. "ידעתי שיהיה לי קשה, אבל הידיעה שיש לי משפחה תומכת נותנת לי את הכוח להמשיך", אמרה.

בימים הקרובים היא צפויה לעבור ניתוח נוסף ומשפחתה פתחה עבורה קמפיין לגיוס כספים כדי לממן את תהליך השיקום הארוך שלה. כעת, סינדי לומדת כיצד להתיישב לבדה ולהפעיל את כיסא הגלגלים הממונע שלה. "אני רוצה שאנשים ידעו שהסיפור שלי לא עצוב. יש לו סוף טוב. אני נשארתי בחיים", הדגישה סינדי ואמרה: "בכל יום אני זוכה לחזור הביתה ולהיות עם המשפחה שלי. למרות כל הקושי, זאת ההרגשה הכי טובה בעולם".

תגיות:בריאותניתוח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה