חם ברשת

עידן עמדי נפרד: "אלוקים לוקח את הטובים ביותר"

הזמר קיבל הודעה לפיו חברו הטוב, אלירן יגר הי"ד, נפל בחאן יונס, וכתב: "לא הצלחתי להבין מה אומרים לי באותו רגע. אוהב ומתגעגע"

(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

שבוע לאחר ששוחרר מבית החולים בעקבות פציעתו הקשה ברצועת עזה, הזמר עידן עמדי משתף בחשבון האינסטגרם שלו רגע קשה: חברו הטוב מהסדיר, אלירן יגר הי"ד, נהרג בחאן יונס.

"ביום חמישי שעבר חזרנו הביתה מבית החולים אחרי מסיבת העיתונאים ומיליוני ההודעות והשיחות שהיו", כתב עמדי. "פעם ראשונה לפגוש את הילדים, להריח ריח מוכר של בית, כמעט שפיות. אחרי שהילדים נרדמו נזרקתי על הספה והיה רגע של שקט מכל הטירוף שעברתי מאז הפציעה. כמה דקות אחרי, הטלפון צלצל ובישר לי שיגר נהרג מירי של מחבל בחאן יונס לפני שעה".

"יגר זה אלירן יגר ז"ל. היינו יחד בצוות הסדיר. היה אדם רגוע, הייתה בו מן יציבות פנימית כזו חזקה. אדם זהיר והגיוני", הוסיף. "כמעט לא הצלחתי להבין מה אומרים לי באותו רגע. שלושה לוחמים מאותו צוות סדיר איבדנו במלחמה הארורה הזו, אלכסיי שמקלוב, עקיבא יסינסקי ואלירן יגר, זכרם לברכה. אם היה לי ספק, הוא נעלם, אלוקים לוקח אליו את הטובים. הכי טובים", כתב הזמר. "אוהב אתכם ומתגעגע".

כזכור, בשבוע שעבר, עם שחרורו מבית החולים לשיקום, דיבר עמדי לראשונה עם כלי התקשורת. "גופי ונפשי נפגעו, אבל רוחי חזקה מאי פעם. אשוב ליצור, לשיר ולשחק", אמר. "מכם הציבור אני מבקש - כפי שהייתם למעני, תהיו למענם. תנו להם את המקום להשמיע את כאבם, תתמכו ותחבקו. אלה שרצו ראשונים ללא היסוס ומרצון, מתוך אהבת העם והארץ, זקוקים לכם כעת בשעה הקשה שלהם. הפציעות שלהם אינם רק פיזיות, אלא גם נפשיות. במהלך הקרבות איבדנו אחים לנשק. יש דברים שלוקח לנפש זמן לעבד ולהכיל. יש לי את האפשרות לעמוד על הבמה ולדבר בשמם ולבקש מכל הגורמים המקצועיים והאזרחים - בבקשה שימו לב אליהם.

"יש לנו משימה כאומה להישאר מאוחדים, לא להתפרק. להוכיח לאלה שהקריבו את חייהם למעננו שההקרבה שלהם לא הייתה לשווא. למרות שנפצעתי קשות, הרוח חזקה. אני אחזור לשיר ולשחק, ובעזרת השם אחזור להילחם עבור המדינה שלי. הישראלים הכי חזקים בעולם, כשאנחנו מאוחדים אנחנו בלתי מנוצחים. זה ייקח זמן אבל אנחנו ננצח במלחמה הזו, אין לנו ברירה אחרת. עם ישראל חי".

תגיות:חייליםעידן עמדי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה