חדשות בארץ

תושבי עזה נגד מנהיגי חמאס: "הם מנצלים את הכוח שלהם עלינו"

דובר צה"ל חשף הקלטות של שיחות שניהלו חוקרי יחידות המודיעין עם תושבים ברצועה. התושבים הביעו כעס על הפגיעה של חמאס באוכלוסייה האזרחית

הרס בעזה (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)הרס בעזה (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)
אא

דובר צה"ל התיר היום (ראשון) לפרסום שיחות של תושבי רצועת עזה עם קציני מודיעין בצה"ל. בשיחות נשמעים התושבים כעוסים על הפגיעה של חמאס באוכלוסייה האזרחית.

באחת השיחות אחד התושבים פנה לקצין צה"ל ואמר: "תודיע למנהיגים שלכם, אנשי חמאס בחו"ל, מחוץ לפלסטין - תהרגו אותם. אני אומר לך בשם העם. אני יושב לבד, אכלתי אותה. הכל נהרס. הם כולם שם בחו"ל, יושבים בבתי מלון. שיקולל אביהם".

בשיחה נוספת אמר תושב הרצועה: "שומע מה אומרים האנשים סביב, שאללה ישמור אותנו ממך חמאס. אללה יקלל אותם ואת מי שבחר בהם. הרסו אותנו, החזירו אותנו 100 שנה לאחור. שאללה ימיט עליהם אסון. העם שבוי שלהם (של חמאס), הם מנצלים את הכוח שלהם עלינו".

באחת השיחות שיתף אזרח עזתי כי חמאס רצחו את בן דודו שניסה לבקש סיוע מאונר"א: "מתי תפטרו אותנו מהם?", תהה האזרח. בתגובה שאל הקצין: "למה שאנחנו נפטור אתכם מהם, למה שלא תיפטרו מהם בעצמכם?", בתגובה אמר האזרח: "כי הם הורגים אותנו. הם הרגו אתמול את בן דודי". כשנשאל למה החמאס הרג אותו השיב: "בגלל שהוא הלך לסוכנות אונר"א". "איפה זה היה? בג'באליה?", שאל הקצין. "לא, הרגו אותם ברפיח", השיב האזרח.

אזרח אחר סיפר שהוא לא עוזב את ביתו כי הוא מפחד שחמאס ישתלטו עליו, יבצעו ירי לעבר שטח ישראל ויהרסו את ביתו: "תסביר להם, לכולם, הם רוצים שאנחנו נצא מהבתים כדי שהם יוכלו להשתלט עליהם ולירות עליכם. הם רוצים את הבתים כדי לצאת דרכם, לשבור את הקירות ולצאת דרכם".

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים