מעניין

הזיזה את המיטה של בנה - ונבהלה ממה שגילתה

בזמן שניקתה את החדר של בנה, אישה בריטית בשם קרי גילתה לעוקבים שלה מה גילתה

אילוסטרציה אילוסטרציה
אא

בזמן שניקתה את חדר השינה של בנה, אישה בריטית בשם קרי חשפה ברשת את מה שגילתה, והמראה לא היה נעים.

קרי העלתה סרטון בטיק טוק, בו חשפה מה ראתה כאשר הזיזה את המיטה של בנה מהקיר בשביל לנקות את חדרו. בסרטון ניתן לראות כתמי עובש ענקיים שהתפשטו על הקיר מאחורי המיטה. היא הזהירה את הצופים לא לעשות את הטעות שהיא עשתה וקראה להם להזיז מדי פעם את המיטות והארונות כדי לבדוק את הקירות ומצבם.

צילום מסך מתוך הסרטון שהעלתה קריצילום מסך מתוך הסרטון שהעלתה קרי

קרי סיפרה שרק שבוע לפני ניקתה את הכתם באמצעות תכשיר נגד עובש והחזירה את המיטה למקום. לאחר שבוע, כשהזיזה את המיטה שוב, היא גילתה שהעובש חזר והתפשט על הקיר. היא ניסתה להשתמש שוב בתכשיר נגד עובש, אבל העובש לא ירד. היא אפילו רכשה מכשיר חשמלי מיוחד שמטהר את האוויר והאבק בחדר, בתקווה שזה יעזור.

קרי פנתה לעוקבים בבקשה לעזרה ובינתיים אמרה שהיא הרחיקה את המיטה מהקיר כדי לשמור על האוורור בחדר. הסרטון צבר למעלה מ-900 אלף צפיות ואלפי תגובות מגולשים שהציעו לה להשתמש בחומץ, לצבוע את הקיר בצבע מיוחד נגד עובש, להסיר את הטפטים, להעזר באנשי מקצוע, והיו כאלה שאפילו אמרו לשבור את הקיר ולבנות חדש. 

עובש על הקירות מופיע בעיקר בעונת החורף, כשכל החלונות סגורים ואין פתח לאוורור. לכן כדאי לאוורר את הבית מדי יום, בעיקר את חדר האמבטיה וחדר הכביסה, ולא להצמיד רהיטים לקיר מפני שזה מונע תחלופה טובה של אוויר ליד הקיר.

תגיות:רץ ברשתבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה