חדשות בארץ

סוכלו פיגועים שאותם תכננו לבצע שני תושבי מזרח ירושלים, תומכי דאע"ש

המחבלים, בני 21 ו-23, תכננו להכין מטעני חומר נפץ שיכוונו נגד אנשי כוחות הביטחון בירושלים. פעילות של השב"כ והמשטרה הביאה למעצרם. בימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום

ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

המשטרה והשב"כ סיכלו פיגועי טרור שתכננו שני מחבלים תומכי דאע"ש, בני 23 ו-21 מג'בל מוכבר, כך הותר היום (חמישי) לפרסום. המחבלים, שנעצרו לפני כחודש, תכננו להכין מטענים ואמצעי חבלה שיכוונו כלפי כוחות הביטחון.

מהחקירה, שהחלה לפני כחודש בעקבות מידע מודיעיני, העלתה כי השניים מוחמד ג'עאפרה (21) ומועתסם חלאילה (23), צרכו באינטרנט ובטלגרם תכנים רבים של דאע"ש, בין היתר תכני טרור וסרטוני הרג מזירות לחימת הארגון בחו"ל. 

הראשון להיעצר היה צעיר בן 23, וב-25 בדצמבר נעצר גם חברו - בן 21. מהמשטרה נמסר כי "בהשפעת תכני הארגון אותם צרכו, תכננו השניים לבצע פיגועי טרור נגד שוטרים ולוחמי מג"ב. חוקרי המשטרה והשב"כ חשפו את כוונותיהם". הפיגוע עתדי היה להתבצע בעיר העתיקה בירושלים, במתווה של השלכת מטען לעבר רכב משטרה. את המטען תכננו להרכיב מכמה מרכיבים - בהם אבק שריפה מכוורת זיקוקים. החקירה העלתה כי המחבלים שקלו לרכוש רחפן שאליו יחברו את המטען.

עוד עדכנו במשטרה ובשב"כ כי "טרם מעצרם, השניים החלו בהכנות לביצוע פיגועי הטרור ובלמידה על אופן הכנת המטענים ואמצעי החבלה שעמם תכננו לבצע את הפיגועים. עם סיום החקירה התגבשה תשתית ראייתית נגד שני המחבלים, והוגשה נגדם הצהרת תובע לקראת כתב אישום. מעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בירושלים".

תגיות:משטרהשב"כסיכול פיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה