חם ברשת

אחותה של החטופה: "היא אולי אחותי, אבל הסיפור שלה הוא הסיפור של כולנו. חייב להיות לו סוף טוב"

השבוע התפרסמו תמונותיהן של ארבע ישראליות צעירות, לאחר שנחטפו לרצועת עזה. בתיעוד הן נראות חבולות ומבוהלות. שי, אחותה של לירי אלבג, כתבה פוסט מרגש בעקבות הפרסום המצמרר

בתמונה הקטנה: לירי אלבג בתיעוד של הדיילי מיילבתמונה הקטנה: לירי אלבג בתיעוד של הדיילי מייל
אא

ביום שני האחרון, פרסם העיתון הבריטי "דיילי מייל" את תמונותיהן של החטופות לירי אלבג, קרינה ארייב, דניאלה גלבוע ואגם ברגר, שנחטפו על ידי מחבלי החמאס ב-7 באוקטובר. התמונות צולמו שעות ספורות לאחר שנחטפו, והנשים הצעירות נראות בתיעוד מבוהלות ופגועות.

שי אלבג פרסמה את התמונה של אחותה הקטנה לירי וכתבה: "הבחורה המבוהלת בתמונה זו לירי אלבג, אחותי הקטנה. זאת לא סתם מישהי, זה לא איזה פוסט שמפיצים".

"שלושה חודשים עברו מאז הפעם האחרונה ששמעתי את הקול שלה. זה מרגיש כמו נצח, אבל גם מרגיש כאילו ה- 7 באוקטובר היה אתמול וכל זה הוא יום אחד סיוטי וארוך", כתבה.

שי הוסיפה שהיא בחוסר וודאות מוחלט לגבי המצב של אחותה ושהדבר מפחיד אותה. "על מה היא חושבת? היא פצועה? אולי אחותי נפגעה ואני לא שם לעזור לה? היא הילדה הכי צעירה בשבי, נשארו שם רק הילדות, יש שם בכלל איזה מבוגר אחראי ששומר עליהן? שמגן עליהן מהמפלצות האלה?".

"זה פחד יומיומי, משתק", הוסיפה שי. "אני לא מסוגלת לישון על המיטה שלי, איך לי יהיה נוח כשאני לא יודעת איפה אחותי ישנה? אני אומרת את זה ולא מאמינה שזה הסיפור שלי, שלנו. הכול הפך לשגרה. התרגלנו לקום ל'הותר לפרסום'. התרגלנו לקום כשיש 136 חטופים. התמונות החדשות שפורסמו ב'דיילי מייל' זעזעו את הציבור כי כבר התרגלנו לתמונות, לסרטונים ולזוועות שפורסמו מזמן, ב-7 באוקטובר. זה לא הגיוני שהתרגלנו".

לסיום כתבה: "אני לא יודעת לומר אם עושים מספיק כדי להחזיר אותה. אני מרגישה שאני לא עושה מספיק כי אחותי עדיין לא בבית, ויש לילדה הזאת עוד כל כך הרבה עתיד לחזור אליו, חלומות ושאיפות להגשים - היא רוצה לטוס ליפן, היא רוצה ללמוד עיצוב פנים או אדריכלות ולגור שנה בפריז. היא אולי אחותי, אבל הסיפור שלה הוא הסיפור שלך, ושל כל אחד ואחד פה. חייב להיות לו סוף טוב".

תגיות:חטופים בעזהלירי אלבג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה