סיון רהב מאיר

סיון רהב מאיר: תודה, מאיר, על העשייה הגדולה, רוח החסד וההתנדבות

"אז תודה, מאיר, על העשייה הגדולה הזו, בשם כל מי שאי פעם נתקע בצד הדרך – ו"ידידים" הגיעו": סיון רהב מאיר בכמה מילים על מאיר וינר ז"ל, מייסד ארגון 'ידידים', שנפטר בשבת

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אא

רוב האנשים שצריכים להודות למאיר וינר לא יודעים שהוא נפטר בשבת, ובכלל לא שמעו את שמו.

בשנת 2006 הוא הקים קבוצה ששמה "ידידים", כדי לעזור למי שנתקע עם פנצ'ר ברכב או נתקע מחוץ לבית ולרכב בלי מפתח. הקבוצה הראשונה פעלה מהמכשיר שלו, בעיקר בעיר שבה התגורר, מודיעין עלית.

זו כבר מזמן לא קבוצת ווטסאפ אחת. מנכ"ל ארגון "ידידים", ישראל אלמסי, סיפר לי הערב: "מאיר בן ה-43 נפטר לצערנו במהלך השבת, אחרי שהתמוטט השבוע בביתו. הוא היה איש עניו עם זכויות רבות, שהתחיל את כל המפעל הזה. מהקבוצות הראשונות אז, יש לנו היום ארגון של 65 אלף מתנדבים, וקיבלנו 893,000 שיחות למוקד 'ידידים' בשנה החולפת".

בפרשה שקראנו בשבת כתוב: "ויגדל משה – וירא בסבלותם". הרב שלמה וולבה הסביר: אדם גדול הוא אדם שיוצא מעצמו ורואה את המצוקה של הזולת. משה רבנו היה אדם גדול כי יצא מתוך הארמון של פרעה, מתוך החיים הנוחים שלו, ראה את המצוקה והסבל של הזולת, והתחיל לעזור.

אז תודה, מאיר, על העשייה הגדולה הזו, בשם כל מי שאי פעם נתקע בצד הדרך – ו"ידידים" הגיעו. תודה על כך שרוח החסד וההתנדבות אפיינה אותך כבר לפני שנים. בימים אלה מדינת ישראל כולה נראית לפעמים כמו ארגון ידידים אחד גדול.

תגיות:סיון רהב מאירידידיםמאיר וינר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה